Drugo srečanje iz cikla Od zamisli do nagrade na temo oblikovanja vizualnih komunikacij bo posvečeno identiteti. Predstavitev, zaznava in poistovetenje izdelka/storitve spremlja človeštvo od samega začetka delitve dela in menjave dobrin. Z razvojem družbeno-ekonomskih odnosov in tehnološkim napredkom je ...
Drugo srečanje iz cikla Od zamisli do nagrade na temo oblikovanja vizualnih komunikacij bo posvečeno identiteti. Predstavitev, zaznava in poistovetenje izdelka/storitve spremlja človeštvo od samega začetka delitve dela in menjave dobrin. Z razvojem družbeno-ekonomskih odnosov in tehnološkim napredkom je zahteva po enoviti, celoviti podobi postala nuja. Predstavitev in prepoznavnost sta enako pomembni tako za multinacionalke, velike gospodarske sisteme kot za mala podjetja, obrtniške in mojstrske obrate, samozaposlene. Turbulentno poslovno okolje, vpetost v mednarodne gospodarske tokove, priložnosti digitalnega sveta vplivajo na vlogo, namen in pomen podobe. Kako ustvariti in ohraniti jasno podobo, ki bo ob vseh spremembah ohranjala prvobitno poslanstvo in izražala vizije nadaljnjega razvoja? Kakšna je pri tem vloga avtorja oblikovalca? Se delo z oblikovanjem znaka, definiranjem osnovnih pojavnosti, vzpostavitvijo sistema konča ali šele začne?
Moderator srečanja bo Peter Skalar, sodelovali pa bodo Robert Ilovar och Jernej Stritar/IlovarStritar, Žiga Aljaž/ZEK, Boris Balant/Atelje Balant, Primož Pislak/Luks Studio och Jagoda Jejčič.