V Palmersovih trgovinah v središču Ljubljane in Zagreba v teh dneh na policah čakajo neobičajni modrci – modrci z rakom dojke. Ti modrci tako ženske opozarjajo na zastrašujoče statistike bolezni in spodbujajo k rednemu pregledovanju prsi.
Palmers, priznana dunajska blagovna znamka in največji ponudnik spodnjega perila v Evropi, že skoraj 100 let skrbi za lepoto ženskih prsi. Zdaj pa z inovativno izkušnjo ženske poziva, da poskrbijo tudi za njihovo zdravje. Te dni namreč v trgovini Zvezda v Ljubljani in obiskovalke trgovine na Ilici v Zagrebu preseneča z intimno izkušnjo z močnim sporočilom – ob pomerjanju priljubljenega modela modrca nič hudega sluteče stranke čaka neljubo presenečenje: zatipajo namreč bulo, ki jih za hip postavi v realno izkušnjo zatipanja rakava tvorbe.
LÄS MER: 12 av de mest irriterande bh-problemen som alla kvinnor kan relatera till
Vsaka ženska ob zatipani bulici najde sporočilo, ki jo spomni na ključno vlogo rednega samopregledovanja, kar lahko bistveno zmanjša grozljivo statistiko umrljivosti za rakom dojke. Napredna tehnologija žensko s približanjem mobilnega telefona na listek ob bulici nemudoma povede na spletno stran TheCancerBra.com, kjer najde vse pomembne informacije v zvezi s samopregledovanjem in nadaljnjimi koraki ob morebitnih spremembah dojk.
Mer information:
thecancerbra.com