fbpx

Petra Robnik: "En utbildad och tränad idrottare är en bra förebild för unga."

Športniki morajo že v času tekmovalnega udejstvovanja razmišljati o nadaljevanju svoje karierne poti. Da bi opolnomočili mlade perspektivne športnike in jih spodbudili za aktivno razvijanje dvojne kariere, je pod okriljem Coca-Coline Akademije za mlade med 17. in 19. novembrom 2017 v Portorožu potekal tridnevni dogodek s praktičnimi delavnicami. Med predavatelji je bila tudi nekdanja alpska smučarka Petra Robnik.

Mer än 40 mladih športnikov v starosti od 18 do 25 let se je udeležilo delavnic predavateljev z različnih strokovnih področij, svoje izkušnje pa so z njimi delili tudi nekdanji vrhunski slovenski športniki, Inklusive Raša Sraka, Jure Košir och Rožle Prezelj. Petra Robnik, ki na Olimpijskem komiteju Slovenije-Združenju športnih zvez med drugim skrbi za dvojno kariero športnikov, je poudarila: »Mladi so na dogodku pridobili ali nadgradili svoje formalno in neformalno znanje na praktičnih področjih, kot so komuniciranje v povezanem svetu, graditev blagovne znamke in družbena odgovornost na temelju olimpijskih vrednot. Pri vstopu športnika na trg dela sta ključni športnikova izobrazba in sposobnost, da svoja znanja, pridobljena v športu, prenese v poslovno okolje.«

Izobraževalni program Akademija za mlade det är Coca-Cola HBC Slovenija zasnovala v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije. Projekt je nadgradnja letos sklenjenega štiriletnega sponzorstva med podjetjem v Sloveniji in nacionalno olimpijsko organizacijo. Družba The Coca-Cola Company namreč ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni ter od leta 2017 širi olimpijski duh na slovenskih tleh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij. S pobudo 1TP10 Stöd alltid spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo.

Mer information

Mer information:
akademijazamlade.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.