fbpx

Femdörrars Mini – För första gången i historien fick Mini en femdörrarsversion och mer användbarhet

Köpare och de som är intresserade av märket Mini och dess modeller kunde glädja sig åt alla sju modellerna av detta engelska märke, samt den helt nya femdörrars mini, som är världspremiär, på tvådagars Mini urban. spänningsevenemang framför Atlantis i Ljubljanas BTC denna vecka upplevdes förra veckan i Paris.

Obiskovalci so lahko pod budno taktirko BMWjevih inštruktorjev na posebnem poligonu spoznali tudi vozno dinamiko minijevih vozil, asistenčne sisteme in zmogljivosti štirikolesnega pogona all4. Premiero pri nas pa je le teden dni po razkritju na Pariškem avto salonu doživel tudi femdörrars mini.

Notranjost je na moč podobna tisti pri trivratnem miniju (z izjemo dodatnega para bočnih vrat), se pa v njem lažje "diha", saj je prav v vse smeri sedaj več prostora.
Notranjost je na moč podobna tisti pri trivratnem miniju (z izjemo dodatnega para bočnih vrat), se pa v njem lažje “diha”, saj je prav v vse smeri sedaj več prostora.

Glavno prednost v primerjavi s trivratnim minijem pomeni lažji dostop do sedežne klopi v drugi vrsti, kakor tudi večjo prostornost in uporabnost vozila. Petvratni mini är också nekoliko zrasel, sicer ga je v dolžino več za 161 milimetrov, meter pokaže 61 mm več tudi v širino, medtem, ko je višina ostala enaka. Pomembno dejstvo pa je tudi, da je za 72 mm večja också medosna razdalja, kjer naj bi celotni prirastek šel na račun prostora za kolena sedečih v drugi vrsti, ki imajo zaradi bolj položne strehe tudi 15 milimetrov več prostora za glave. Poleg treh potnikov v drugi vrsti (gre za prvega minija, ki sprejme pet oseb), bo lažje “dihala” tudi prtljaga, saj lahko prtljažnik po novem sprejme od 278 do 941 litrov prtljage, kar je pri osnovni postavitvi 67 litrov več kot prej.

Oprema, dodatki in tehnologije so povzete po trivratni različici, med dodatno opremo pa najdemo tudi radarski tempomat, napredno navigacijo in številne pakete dodatne opreme in personalizacije podobe. Enaka je tudi ponudba motorjev, kar pomeni, da so na obeh polih po trije motorji zmogljivosti od 75 do 141 kilovatov, enako kot pri trivratnem miniju sta na izbiro tudi dva menjalnika (ne pri vseh različicah).

LÄS MER: City test: Mini cooper S – injekcija rastnega hormona mu je dobro dela

Razlika v primerjavi s trivratnim minijem znaša 900 euro, kar pomeni, da se cene pričnejo pri 18.500 za različico one, najcenejša dizelska – mini D pa stane najmanj 20.300 evrov. Za zdaj vrhunec ponudbe pomenita različica cooper S in SD, za katera želi uvoznik imeti 25.400- oziroma 26.800 “zelencev”.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.