För att uppmärksamma 30-årsdagen av födelsen av 205 GTI-modellen har Peugeot förberett en specialversion av nuvarande 208 GTi, som den hade premiär på Goodwood Festival of Speed i England. Det är en ännu mer radikal version av 208 GTI-modellen, vars 1,6-liters THP-turbobensinmotor har fått i effekt och nu utvecklar 153 kW.
To pomeni, da je moč z 200- narasla na 208 KM. Še bolj pomembno kot dvig motorne moči pa je dejstvo, da je iz modela RCZ R podedoval Torsenovo zaporo diferenciala, ki mu daje še več ostrine in hitrosti pri vožnji skozi zavoje. Ob tem so mu dodali še za 10 mm nižje vzmetenje och širša koloteka (22 mm spredaj in 16 mm na zadnji osi) v primerjavi s standardnim 208 GTi, poleg tega pa tudi nekoliko bolj neposreden volan in še bolj športno nastavljeno podvozje.
Posepešek do prve stotice traja 6,5 sekunde, kljub temu pa v povprečju v ozračje izpusti le 125 gramov utsläpp CO2. Boste pa jubilejnega 208 GTi na zunaj prepoznali po posebni mat dvobarvni karoseriji, prvič videni pri lanskoletni študiji 308 R concept, serijskih 18-palčnih črnih mat platiščih, v enak barvni motiv, pa so odete tudi številne podrobnosti na karoseriji. Zadek pa je odet v kontrastno živo rdečo barvo, na kateri posledično še bolj izstopata nekoliko večji zadnji spojler in poudarjena dvojna izpušna cev.
Peugeot pa dodaja, da bodo poleg dvobarvna kombinacije, jubilejnega 208 GTi ponujali še v perla beli in kričeče rdeči barvi, barvah značilnih za originalni 205 GTi. Prodaja steče novembra letos, cene bodo znane na salonu v Parizu, mesec pred tem.