Eduardo Vaz, chef för internationell marknadsutveckling vid varumärket Giovanni Galli, besökte Slovenien för fjärde gången, denna gång av en mycket speciell anledning. Den första Giovanni Galli herrmodebutik i Slovenien öppnades i köpcentret Emporium. Ett kommersiellt varumärke av portugisiskt ursprung och italienskt namn, det är unikt i...
Eduardo Vaz, direktor razvoja mednarodnih trgov pri znamki Giovanni Galli, je Slovenijo obiskal četrtič, tokrat zaradi prav posebnega razloga. V nakupovalnem centru Emporium je namreč odprl prvo prodajalno moške mode Giovanni Galli v Sloveniji. Komercialna znamka portugalskega izvora in italijanskega imena, je edinstvena v svoji kakovosti in ceni. Prav nič sramežljivo je Eduardo tukajšne gospode podučil o stilu, portugalskem temperamentu, nošenju oblek in samozavestni drži.
Znamka Giovanni Galli je po konceptu komercialna in klasična v oblačilih. Kdo je vaš moški?
Giovanni Galli je znamka srednjega razreda, saj takih znamk na tržišču primanjkuje. Pokrivamo večinsko prebivalstvo, zato se imamo za komercialno znamko, ki ponuja celoten paket, od oblačil do dodatkov, od športnih do poslovnih oblačil. Moški si pri nas izoblikuje celoten videz in na enem mestu dobi vsa oblačila za čez teden in za vikend. Mnogi pri nas kupijo tudi svojo prvo obleko. Naš moški je tako najrazličnejših profilov, od tistih, ki šele vstopajo v poslovni svet, do takih, ki potrebujejo lepo obleko za posebno priložnost.
Kako bi opisali pomen dobre obleke za moškega, ki živi v družbi, obsedeni s popolnim videzom?
Dobra obleka je oblačilo, ki bi se moralo moškemu prilegati skoraj popolno, kot da je narejena le zanj. Prav tako mora odsevati njegov značaj ter se podati njegovemu obrazu in preostali garderobi. Taka obleka je za modernega moškega nepogrešljiva.
Seveda pa tudi pri nošenju oblek obstajajo določena pravila. Katera so to?
Rokav srajce vedno nekoliko gleda ven izpod suknjiča, tako da je vidna tudi srajca. Manšetne gumbe lahko nosimo z ali brez kravate, vendar je najpogostejše pravilo, da se jih nosi brez. Kravato pa vedno zavežemo na isti način.
Moški trendi se ne spreminjajo tako hitro kot ženski, je pa vseeno vsako sezono kaj novega. Kakšni bodo trendi v prihodnosti?
Vse postaja čedalje bolj casual, hkrati pa so stranke vse bolj zahtevne. Obleke so zato čedalje bolj dodelane v detajlih: krasijo jih lepši gumbi, izvrstno narejene podloge, vse več je notranjih žepov, posebni so tudi šivi. V naslednjih dve ali treh letih bodo obleke gotovo še vedno telirane.
Kaj pa barve? Ženska moda namreč trenutno kar brsti od vseh teh barv.
Pri barvah so moški zelo pazljivi, sploh tu, v Sloveniji, sem opazil, da so zelo konservativni. Največ je povpraševanja po klasičnih temnih odtenkih, kot so črna, siva in temno modra. Na Portugalskem je nekoliko drugače, izdelujemo namreč tudi suknjiče v bolj živih barvah, kot je zelena ali elegantna bela.
Torej je razlika med moškimi na Portugalskem in tu, v Sloveniji?
Seveda, tu so moški nekoliko višji in imajo veliko raje telirane obleke. Drugačna je tudi klima, zato moški tu potrebuje obleko iz močnejših materialov.
Kakovost in cena sta v modi večinoma premosorazmerni, Giovanni Galli pa je ena redkih znamk, ki ponuja kakovostna oblačila po nenavadno nizkih cenah. Kako je to mogoče?
Cilj znamke je seveda, da doseže večino prebivalstva, ta pa je srednjega razreda, ki mu cena veliko pomeni. Tudi če kupujete pri Armaniju, vas bo zanimala cena. Mi imamo to prednost, da vsi kosi stanejo enako, vsi suknjiči imajo isto ceno, prav tako srajce ali kravate. Stranka ve za ceno, še preden vstopi v trgovino, in lahko tako točno oceni, koliko bo zapravila, kaj si lahko privošči. Kar 80 odstotkov proizvodnje imamo v Evropi, kar zagotavlja nadzor in seveda kakovost. Nizke cene si lahko privoščimo, ker je proizvodnja tako velika.
Izbira prve obleke ni enostavno opravilo. Kaj svetujete moškemu, ki kupuje svojo prvo obleko?
Moj nasvet je zelo enostaven: izbere naj kroj, ki se mu najbolje prilega, ter barvo, ki mu je najbolj všeč in se ujema s preostalimi kosi iz njegove garderobe – srajcami, kravatami in čevlji.