En förnyad version av den bästsäljande Audi har kommit ut på slovenska vägar. Jämfört med föregångaren har den förnyade Audi A4 ett helt förändrat exteriör, varav endast huven förblev oförändrad.
Ob poplavi različnih modelov in vedno večjemu SUV-segmentu je težko verjeti, da je vendarle Audi A4 tisti, ki je med vsemi Audijevimi modeli Det bästa prodajan. Dejstvo je, da ta odstotek upada in je vsako leto manjši, razlog pa je povsem preprost: kupci so bolj naklonjeni SUV-jem in se tako raje odločijo za model Q3 ali Q5.
Podoba prenovljenega Audija A4 je močno opazna, det är agresivnejša, pozornejši opazovalci pa bodo hitro ugotovili, da se v primerjavi s predhodnikom še kako razlikuje. Notranjost ni bila deležna takšne prenove, je pa novost 10,1-palčni MMI-zaslon na dotik, zaradi katerega se je tudi poslovila upravljalna enota sistema MMI. Predhodno je bila nameščena na spodnjem sredinskem delu armaturne plošče, prek te pa smo upravljali informacijsko-zabavni sistem.
Bencinska ponudba Audija A4 zajema 2,0-litrski TFSI-motor, z 12-voltnim blago hibridnim sistemom. Ponujali bodo od 150 (110 kW) fram tills 245 (180 kW) konjskih moči. Dizelska motorja sta två, 2,0- och 3,0 liter z razponom moči od 136 (100 kW) fram tills 286 (210 kW) konjskih moči. Najšibkejši različici bosta prav tako opremljeni z blago-hibridnim sistemom. Najmočnejši Audi S4 ima tokrat vgrajen 3,0 liter diesel motor med 48 volt blago-hibridnim sistemom. Den skryter med 347 (255 kW) konjskimi močmi och 700 Nm navora. Blagohibridni sistemi bodo pripomogli k 3–4 dl manjši porabi goriva na sto prevoženih kilometrov.
Cena vstopnega bencinskega modela (35 TFSI) se začne pri 34.200 evrih, cena dizelskega (30 TDI S tronic) pa pri 38.940 euro.
Galerija: Audi A4
Mer information:
audi.si