fbpx

Miljöskyddsorganisationen Greenpeaces provocerande kampanj inbjuder dig att kontrollera din mänsklighet

Potrdi človečnost.

Förstörelsen av miljön överskrider alla gränser till den grad att de grundläggande fundamenten för mänskligt liv förstörs. Kommer kampanjer att förändra världen vi lever i?

V letošnjem letu smo bili priča številnim zgodbam, v katerih so bile prikazane grozovite posledice uničevanja okolja, v katerem živimo. Odziv na grozovito stvarnost so pokazale različne svetovne korporacije, ki so začele z večjim okoljskim ozaveščanjem in ukrepi.

varumärke, Till exempel McDonald’s in KFC, so v nekaterih svojih poslovalnicah začele postopno ukinjati plastične slamice, amerikansk American Express je napovedal izid svoje prve kartice, izdelane iz oceanske plastike, Starbucks pa bo namenil 10 milijonov ameriških dolarjev za izdelavo trajnostne embalaže.

Potrdi človečnost.
Potrdi človečnost.

Kljub tem prizadevanjem pa je še veliko za postoriti, če želimo ohraniti trajnostne pogoje za življenje. Greenpeace, okoljevarstvena organizacija, je pred kratkim začela kampanjo »Potrdi človečnost« (angl. Confirm Humanity), ki jo je izvedla agencija DDB Mexico.

V svoji kampanji uporabljajo znano računalniško avtentikacijo CAPTHCA, s pomočjo katere uporabnik spletnega mesta reši test, ki je za računalnik težko rešljiv, in na tak način naprava določi, ali je nek uporabnik stroj ali človek.

Potrdi človečnost.
Potrdi človečnost.

Namesto te dobro znane avtentikacije so v kampanji dodali zapis “Potrdi človeštvo“. Na tak način želijo doseči bolj zelen in zdrav svet ter ozavestiti občinstvo, kakšno je naravno stanje sveta, ki so ga uničili ljudje. Kampanjo lahko du stödjer tudi vi.

Mer information

Mer information:
greenpeace.org

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.