Att hitta en fling, ditt livs kärlek eller vänskap genom dejtingappar är inget nytt fenomen. Det fungerar enkelt: bara ett klick och vi har redan hittat det vi letar efter. Men det är inte så enkelt, för vi blir mer och mer krävande när det gäller att hitta det som verkligen intresserar oss. Den här forskningen avslöjar vad som stör oss mest på dejtingappar.
Manko pristnega človeškega stika na spletu povzroča, da se moramo pri izbiri tistega, kar nas zanima, orientirati po tem, kakšen profil ima oseba. Prepogosto pozornost posvečamo temu, kako so videti profili drugih, pozabimo pa se vprašati, kakšen je naš lastni profil.
Aplikacija za spoznavanje Badoo je pred kratkim izvedla forskning tem, kaj pritegne uporabnike, ki letar efter kärlek, da všečkajo (podrsljaj v desno) določenega uporabnika. Raziskava, v kateri je sodelovalo 5000 uporabnikov, je pokazala zanimive rezultate.
54 % žensk pravi, da jim ni všeč (podrsljaj v levo), če vidijo fotografijo moškega, posneto z neko žensko. Tisto, kar jih zagotovo odbije, pa so fotografije moških, ki se fotografirajo brez majic ali v fitnesu.
Zanimivo je, da imajo uporabniki aplikacij za zmenke radi fotografije psov: 29 % ženskam in 21 % moškim so všeč fotografije, na katerih je tudi žival.
Tu so mnenja žensk o fotografijah moških:
Ženske pravijo, da jim je všeč (podrsljaj v desno):
Fotografija posneta na podeželju – 30 odstotkov
Fotografija s psom – 29 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 18 odstotkov
En man med skägg – 18 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 7 odstotkov
Fotografija s privlačno žensko – 2 odstotka
Fotografija v telovadnici – 8 odstotkov
Ženske pravijo, da jim ni všeč (podrsljaj v levo):
Fotografija s privlačno žensko – 54 odstotkov
Skupinske fotografije, ki otežujejo določanje, čigav profil je – 49 odstotkov
Fotografija brez majice – 47 odstotkov
Fotografija v telovadnici – 37 odstotkov
Sebek v ogledalu – 32 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 29 odstotkov
Moški z brado – 22 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 19 odstotkov
Män menijo tako o ženskih fotografijah:
Moški pravijo, da jim je všeč (podrsljaj v desno):
Fotografija v spodnjem perilu ali bikiniju – 33 odstotkov
Fotografija na podeželju – 33 odstotkov
Fotografija v telovadnici – 25 odstotkov
Sebek v ogledalu – 21 odstotkov
Fotografija s psom – 21 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 14 odstotkov
Fotografija, na kateri ženska jaha konja – 12 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 11 odstotkov
Fotografija s privlačnim moškim – 8 odstotkov
Moški pravijo, da jim ni všeč (podrsljalj v levo):
Skupinske fotografije, ki otežujejo določanje, čigav profil je – 40 odstotkov
Fotografija s privlačnim moškim – 34 odstotkov
Fotografija s Snapchat filtrom – 29 odstotkov
Fotografija, ki je v celoti dostopna na profilu – 21 odstotkov
Fotografija v spodnjem perilu – 20 odstotkov
Sebek v ogledalu – 19 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 15 odstotkov
Fotografija mačke ali psa – 14 odstotkov
Fotografija, na kateri ženska jaha konja –12 odstotkov