Först kom ett foto på den nya interiören, följt av en helt ny exteriörbild. Vi pratar förstås om den femte generationen av nya Renault Clio, som följer designriktlinjerna för den tidigare modellen, men fungerar bättre och kommer att locka många köpare som annars skulle bestämt sig för att köpa ett annat fordon.
Nya Renault Clio bo tudi tokrat na voljo z opremo Initiale Paris, sprememba pa bo pri opremi GT Line, ki jo bo ersättning Utrustning R.S Line. Le ta bo kompaktnega Renaulta s prisekanim zadkom obogatila z veliko dodatki, ki prihajajo iz oddelka Renault Sport. Športna različica opreme ima 17-palčna platišča in posebno oblikovan odbijač, da jo bomo lahko v ögonblick ločili od ‘običajnih’ Renault Cliov.
R.S Line paket opreme novega Renault Clia se razlikuje tudi v notranjosti ‒ na voljo so säten z boljšo ledveno oporo, aluminium pedaler och usnjen športen volan, okrašen z dvojnim R.S. diamantnim logotipom. Seveda k vsej tej opremi sodijo röd syr och rdeče pobarvani deli interiör.
Interiören i det nya Renault Clia je nekaj povsem drugega, kot smo bili vajeni pri predhodnem modelu. Nad osrednjo konzolo je pritrjen stor skärm na dotik, za katerega pravijo, da je den största v razredu. Tudi notranjost deluje še bolj modern, z manj gumbi in večjim poudarkom na digitalizaciji.
Čeprav gre današnji trend v smer, da so avtomobili vse večji , pri novem Renault Clio temu ni tako. Je pravzaprav za 14 mm krajši od prehodne generacije, a kljub temu prostornejši. Zahvala gre manjšim komponentam, ki zasedejo manj prostora, levji delež k prostornosti pa prispeva za 66 mm večja širina. Prtljažni prostor se je iz 300 litrov ökade på 391 litrov, s tem pa je novi Renault Clio blev najboljši v razredu. Notranjost je praktična kot do zdaj in omogoča še ytterligare 26 litrov odlagalnih površin.
Višina novega Renault Clia se minskat för 30 mm, Clia pa so prvič v zgodovini opremili z odbojniki zraka pred prednjimi koloteki za doseganje manjše porabe goriva. Alla Clii od osnovne različice dalje bodo imeli žaromete v popolni LED tehnologiji. Podatki o motorjih žal še niso na voljo, a ker je avtomobilski salon v Ženevi praktično pred vrati, bomo takrat zagotovo deležni še kakšne dodatne informacije.
Galerija: Renault Clio
Mer information:
renault.si