fbpx

Restavracija, v kateri nikoli ne boste dobili tistega, kar ste naročili

Ste že kdaj dobili v restavraciji nekaj, česar niste naročili? In prav te frustracije je japonska restavracija izkoristila sebi v prid. Zaposlili so namreč ljudi z demenco, ki vam skoraj nikoli ne prinesejo tistega, kar ste naročili.

‘Restavracija napačnih naročil’ se je nedavno odprla v Tokiu. V njej so zaposlili ljudi z demenco, namen restavracije, ki je poskusno delovala od 2. do 4. junija, pa je, da vam natakar ali natakarica prinese hrano ali pijačo, ki je niste naročili.
Gost je ob vstopu v restavracijo obveščen o posebnostih zaposlenih, cilj tega pa je sprejemanje in dojemanje ljudi, ki trpijo za to boleznijo.

LÄS MER: NUTELLA CAFÉ: PRVA RESTAVRACIJA, POSVEČENA NUTELLI


Tako je blogerka Mizuho Kudo, ki je obiskala restavracijo, naročila hamburger, dobila pa cmoke gyoza. Kljub temu je bila navdušena nad izkušnjo, pa tudi cmoki so bili okusni.
Avtor ideje  v septembru načrtuje še eno takšno pop-up restavracijo, ki bo posvečena svetovnemu dnevu Alzheimers sjukdom.

Galerija – Restavracija, v kateri nikoli ne boste dobili tistega, kar ste naročili

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.