fbpx

Škoda octavia scout - när vägen tar slut och äventyret börjar

De flesta känner till Skoda Octavio Scout som en terrängversion av Octavia, som skiljer sig från Scouterna i sin något högre markfrigång, tillförda terrängförstärkningar och något bättre utrustning än Octavias snitt. Det är så här även nu, eftersom offroad-nykomlingen fick den förväntade terrängzabeln, som visuellt (tillräckligt) skiljer den från de andra oktavierna.

Vse različice na prodaj pri nas imajo v serijski opremi prilagodljiva biksenonska svetila, kjer funkcijo dnevnih luči prevzame LED tehnika, na strehi pa so strešni nosilci från eloksiranega aluminium. Nekaj razlik je tudi pri izgledu odbijačev, na boku so okoli blatnikov in dnu pragov dodane plastične obrobe. Del serijske opreme škode octavie scout det är de också 17 palčna lita platišča och så vidare električna poklopljiva stranska ogledala.

Terensko "skoutko" od ostalih različic octavije ločimo po bolj robustnem prednjem delu, vključno s plastični obrobami spodnjega dela karoserije in zaščite podvozja ter motornega prostora. Ksenonske in LED luči so pohvalno del serijske opreme.
Terensko “skoutko” od ostalih različic octavije ločimo po bolj robustnem prednjem delu, vključno s plastični obrobami spodnjega dela karoserije in zaščite podvozja ter motornega prostora. Ksenonske in LED luči so pohvalno del serijske opreme.

Že v osnovi veliko opreme

Tudi v notranjosti  so spremembe zgolj malenkostne in po večini obsegajo le napise različice na volanskem obroču, robovih pragov in ročici menjalnika, je pa scout izgubil prej značilno ročko za držanje pred sopotnikov, ki je prej pomenila najbolj očitno razliko med različicami.

LÄS MER: Škoda fabia – češki polo, ki želi biti po novem boljši od “originala”

O serijski opremi ne bi izgubljali prostora, dovolj je le, če povemo, da je pri “navadnih” octavijah najbolj soroden najdražji paket opreme, ki pa so ga še nekoliko nadgradili, komur še to ni dovolj je tu še konkreten seznam doplačilne opreme.

Eden bolj opaznih logotipov različice, je pred voznikom in sicer na spodnjem delu volanskega obroča. Nekoliko boljši se zdijo tudi materiali, terenski namembnosti so prilagojene tudi barvne kombinacije notranjosti.
Eden bolj opaznih logotipov različice, je pred voznikom in sicer na spodnjem delu volanskega obroča. Nekoliko boljši se zdijo tudi materiali, terenski namembnosti so prilagojene tudi barvne kombinacije notranjosti.

Za četrtino večja priklopna obremenitev

Glede prostornosti merljivih razlik ni, je pa zaradi nekoliko višje nasajenosti na kolesa za odtenek lažje vstopanje v vozilo, enako högre men det är det också Sammanträde, ko ste enkrat v njem. Vedno serijski štirikolesni pogon, prinaša novost in sicer dvojno sklopko haldex pete generacije, som tillsammans med elektronsko zaporo diferenciala, skrbi za odličen stik s podlago na urejenih cestiščih, izven njih pa prej omenjeni haldex prav tako hipoma reagira na izgub stika s podlago in na posamezno kolo pošlje optimalno količino navora. Novost ali bolje rečeno izboljšavo pomeni tudi povečana maksimalna priklopna obremenitev prikolice z zavorami, ki po novem znaša 2.000 kg och är för 25 odstotkov višja od tiste prej.

Pred potnikoma v prvi vrsti je že v osnovi 5,8-palčni barvni zaslon občutljiv na dotik, proti doplačilu pa v njem najde domovanje tudi tovarniška navigacija, ki je ena redkih stvari, ki je ostala na seznamu doplačil.
Pred potnikoma v prvi vrsti je že v osnovi 5,8-palčni barvni zaslon občutljiv na dotik, proti doplačilu pa v njem najde domovanje tudi tovarniška navigacija, ki je ena redkih stvari, ki je ostala na seznamu doplačil.

En bencinski, dva dizelska motorja

Pri motorjih so na izbiro trije motorji in sicer na bencinski strani 1.8-litrski TSI z 132 kW och serijsko DSG prestavno avtomatiko, na dizelski strani pa najdemo dve različici 2,0-litrskega TDI z 110-, oziroma z 135 kW, kjer je prvi zvezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, drugi pa s prej omenjeno avtomatiko.

Priser se pričnejo pri 28.378 evrih, kolikor zahtevajo za šibkejšo od obeh dizelski različic, za bencinsko octavio scout, morate biti pripravljeni odšteti najmanj 31.008, för zmogljivejšo dizelsko pa 32.042 evrov. Octavia scout naj bi v prihodnje predstavljala 7 odstotkov celotne prodaje octavij, kar glede na to, da teh na letni ravni prodajo koli dva tisoč, pomeni, da bo v polnem letu v nakup prepričala okoli 120 kupcev.

Mer information

Mer information: 
www.skoda.si/modeli/octavia/octavia_combi/scout/

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.