Den mest populära örtlikören imponerade med en begränsad serie på 10 000 flaskor i en fräsch bild. Jakten på en ny kreativ lösning involverade extraordinärt många unga designers som skapade inspirerande lösningar för de populära beskarnas avslappnade etikett. Expertjuryn valde Domna Kalina som vinnare, som blev den första slovenska att maskera en flaska med den mest kända örtlikören i världen. Den begränsade serien kommer att finnas på hyllorna från och med den 23 mars.
Najbolj znani zeliščni liker je na družabnem dogodku v Ljubljani na ogled postavil prve steklenice omeje serije. Gre za 10.000 steklenic, katere krasi kreativna rešitev Domna Kalina, ki je na minulem oblikovalskem natečaju najbolj navdušila strokovno žirijo. Zmaga ni bila lahka, saj je imela žirija, pod vodstvom Anžeta Herbsta iz G3 Spirits, zahtevno nalogo. Oblikovalske presežke so izmed 200 prijavljenih del izbrali Tjaša Kokalj, modna poznavalka in manekenka, Sašo Radović, art direktor in Aljoša Bagola, kreativni direktor. Po besedah slednjega bi lahko izpostavili vsaj pet ustvarjalcev, ki so dosegli zelo visok kreativni standard in si zagotovo zaslužijo dodatne pozornosti. »Tovrstni natečaji so hvaležni za pregled ustvarjalnega utripa na sceni« je še dodal Bagola.
Žirija je v oblikovalski rešitvi Kalina, ki je sicer študent arhitekture, prepoznavala visoko dodano vrednost, uporabnost in močno povezanost z izhodišči. Žirantka, Tjaša Kokalj je o zmagovalnem delu povedala, da gre za podobo, ki je »netipična, nevsiljiva pa vendar z vsemi obveznimi komponentami, ki govorijo o zeliščnem likerju.«
Na ogled najboljših deset del
Zbrana oblikovalska srenja in znani medijski obrazi so si z zanimanjem ogledali razstavo najboljših desetih del, ki se jim je uspelo prebiti v finalni izbor. Družabni dogodek v ljubljanskem LP baru je minil v kreativnem duhu, saj so se imeli mladi oblikovalci priložnost družiti s številnimi pretkanimi mački iz oblikovalskega sveta.
Nova podoba je všeč tudi oblikovalki čevljev Alji Novak Viryent: ki je prav tako sodelovala na oblikovalskem natečaju. “Super je. Zdi se mi zelo inovativna, moderna, sodobna, takšna za današnji čas,” nam je dejala Alja, ki bi grenčico prepoznala po steklenici in podobi jelena.
Na prodajnih policah od 23. marca
Zmagovalec natečaja se je veselil zmage. “Občutki so res super! Najbolj sem se veselil, da bom videl končni izdelek na steklenici in prodajnih policah.” nam je povedal Domen Kalin. Študent arhitekture se je na natečaj prijavil, da bi se malo zamotil med študijem. “To je bil eden redkih natečajev pri nas in prijavil sem. Zmaga me je prijetno presenetila, saj je bil to moj prvi profesionalni natečaj,” je še dodal. In kje je dobil idejo za dizajn? “Kot bodoči arhitekt veliko delam s črtami, blizu pa mi je tudi minimalizem. Iz tega sem dobil idejo,” nam je povedal Domen, ki tudi sicer po kultni grenčici rad poseže.
Prve tri nagrajence sedaj čaka izlet in ogled tovarne zeliščnega likerja v mestu Wolfenbüttel ter obisk prestolnice nočnega življenja Berlin. Vsi ljubitelji kultne grenčice pa lahko svojo najljubšo pijačo v omejeni seriji na prodajnih policah najdejo še pred velikonočnimi prazniki.