Kan du föreställa dig en situation där du får betalt för att se en annons? Förmodligen ja, i mina drömmar. Jo, den slovenska mobilappen Venxly, uppfunnen av Miha J. Mulec, förvandlar detta till verklighet, så att du kan nypa dig själv lugnt utan att vakna upp till en hård verklighet där annonser bara är ett nödvändigt ont. Applikationen sätter nämligen nya trender inom reklam, eftersom den kommer att stimulera besökaren att besöka annonsen, vilket han kommer att belönas på lämpligt sätt för.
Precis som de är annonser že dlje sestavni del življenja, so to zdaj postali tudi smartphones. In zato, ko zvemo, da je mobilno oglaševanje najhitreje rastoča oblika oglaševanja, ni težko povezati pik. A mlademu slovenskemu start-upu, ki je lansiral mobilno aplikacijo Venxly, je uspelo dodati še eno piko, uporabnika, in ustvariti sliko, ki je všeč vsem deležnikom. Toda Venxly ne ponuja kak nov, kreativen pristop prikaza oglasov, pač pa ogled oglasa nagradi s plačilom.
Obenem platforma omogoča, da prikazani oglas ni naključen, ampak tak, ki nas utegne še kako zanimati. Kot razlaga avtor ideje Miha J. Mulec bo ”nova oglaševalska platforma Venxly podjetjem omogočala, da si zelo natančno izberejo svojo ciljno skupino. Izbirali bodo lahko po njihovi starosti in interesih. Nato jim bodo, kar je najpomembnejše, ob točno določenem času in na točno določeni lokaciji, poslali svojo oglasno sporočilo.” Tako bosta zadovoljna användaren (dobival bo oglase, ki ga zanimajo in bo za ogled povrh še plačan) kot oglaševalec (imel bo natančno določeno ciljno skupino in bo lahko določil kdaj in kje, se jim oglasi nastavljajo).
LÄS MER: iCukoo – aplikacija s katero donirate
”Oblike oglaševanja se nenehno spreminjajo. Na koncu zmaga tista, ki je najbolj učinkovita in cilja prave uporabnike ob pravem času. Venxly hkrati svoje uporabnike še nagradi za svoje delo. Ali ni to nekaj najboljšega?” retorično zaključuje Anej Ferko (odgovoren za odnose z javnostmi). In kaj mora storiti uporabnik? Ustvariti profil Venxly na spletni strani in si prek Google Playa namestiti aplikacijo. Ko potem vstopi v ”atmosfero” določenega oglasa (beri lokacijo), prejme obvestilo in do dobroimetja (ta se konec meseca prenese na bankkonto) ga loči le še ogled. Skoraj kot ogledovanje znamenitosti torej. Prima!
Mer information:
play.google.com