fbpx

Det här är inga komplimanger: de värsta fraserna du säger till din partner utan att ens inse det!

Besede pohvale lahko v ljubezni resnično spremenijo stvari na bolje. Vendar pa obstajajo tudi tisti stavki, ki jih na partnerja naslavljate brez razmišljanja, morda ne vedoč, da dejansko rušite temelje odnosa z njimi.

Da je stvar še bolj zapletena, ne gre za slabšalne izraze, niti za klasične obsodbe, kritike itd., temveč za navidezne “komplimente”. Vse te domnevne pohvale ustvarjajo prevelik pritisk na vašega partnerja in vodijo do težav v odnosih. Stavki, na katere morate biti pozorni, so vam predstavljeni v naslednjih vrsticah.

“Ne vem, kaj bi brez tebe.”

Če želite, da se oseba, ki jo imate radi, počuti dobro, ji nikoli ne bi smeli izreči teh besed. Ne dvignejo njene vrednosti v nebo, ampak kvečjemu znižajo vašo. Ko sliši te besede, lahko spremeni svojo podobo o vas in zagotovo ne želite, da vas gleda z očmi, polnimi usmiljenja, saj ste brez nje nemočni.

“Ti si cel moj svet.”

Ta stavek je zelo nevaren, še posebej, če gre za odnos, ki se je pravkar začel. Biti preveč navezan na nekoga je nezdrava zveza, ne glede na to, koliko ljubezni je prisotne v zgodbi. Če nekomu rečete, da je ves vaš svet vaš, je lahko to zanj preveliko breme, ki mu ga boste po nepotrebnem dali na pleča.

“Ti si cel moj svet.”

“Rešil si mi življenje.”

Tudi če ste bili pred osebo, s katero ste zdaj, v slabem zakonu ali zvezi brez ljubezni in spoštovanja, ste sami rešili sebe – s prekinitvijo takšne zveze. Vaš trenutni partner nima nič pri tem, četudi je v vaše življenje vstopil ravno takrat, ko ste mislili, da vam svet propada. S to besedno zvezo ga postavite v nevaren nadrejeni položaj nad seboj.

“Izpopolnjuješ me.”

Celotna zgodba o drugi polovici, ki jo je treba najti, da boste lahko “popolni”, je tako strupena, da bi jo bilo treba črtati iz svetovnega besedišča. Če rečete, da je nekdo vaša druga polovica ali da vas izpopolnjuje, to pomeni, da se imate za polovičnega in nepopolnega, kar je daleč od resnice.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.