fbpx

Detta företag skapar en linje av kläder för människor med särskilda behov

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Med alla innovationer inom modebranschen som vi bevittnar, släpptes i år – den här gången lite mer användbar och vänlig för personer med särskilda behov – vårens Adaptive Collection klädlinje, skapad för människor med olika nivåer av förmågor.

Čeprav je število ljudi s posebnimi potrebami veliko, je zanje, ko je govora o kläder, zelo malo izbire. Tudi ne poznamo modnega giganta, ki bi posebej zanje oblikoval oblačila in jim vsakodnevna – za marsikoga samoumevna opravila –, kot je oblačenje, tudi olajšal.

Tommy Hilfiger je to problematiko zaznal, saj so se že leta 2016 povezali z neprofitno fundacijo Runway of Dreams (ki jo vodi oblikovalka in mati otroka s posebnimi potrebami) in oblikovali prvo prilagojeno kolekcijo oblačil za otroke.

Lansko leto si je družba začela prizadevati za širitev ponudbe, ki bi zagotovila vsem osebam s posebnimi potrebami več možnosti oblačenja. Tako je nastala Adaptive Collection, ki je ta mesec izšla kot pomladna kolekcija 2018.

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.
Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Videz oblačil se ne razlikuje od standardnih kosov – v ponudbi so byxor, kläder, suknjiči, vingar, t-shirts, Shorts, ki jih vidimo na prodajnih policah.

Tommy Hilfiger je ohranil svoj dobro znani slog in barve. Razlika je le v tem, da imajo kosi za osebe s posebnimi potrebami spremenjene nekatere pomembne podrobnosti, ki omogočajo lažje, preprostejše oblačenje: namesto navadnih gumbov, so na oblačilih magnetni gumbi; robovi so nastavljivi; za lažje oblačenje so tudi odprti stranski šivi na hlačah och zgornjih kosih oblačil.

V Galleri si lahko ogledate, kakšen korak k enakopravnosti v oblačenju je podjetje naredilo in olajšalo – na prvi pogled preprosto opravilo – oblačenje tistim, ki imajo drugačne ravni sposobnosti.

Mer information

Mer information:
global.tommy.com

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.