fbpx

Tomo Brejc za s.Oliver

Z novo kolekcijo prihaja tudi s.Oliver, katero je navdahnila živahna metropola – Berlin. Ta je namreč poln starih zapuščenih tovarniških kompleksov, zanimivih predelov, unikatnih lokalov in klubov, ki so popolno ozadje za nastanek nove kampanje. Ta sledi sloganu »Real fashion for real people«, ki ...

Z novo kolekcijo prihaja tudi s.Oliver, katero je navdahnila živahna metropola – Berlin. Ta je namreč poln starih zapuščenih tovarniških kompleksov, zanimivih predelov, unikatnih lokalov in klubov, ki so popolno ozadje za nastanek nove kampanje. Ta sledi sloganu »Real fashion for real people«, ki poudarja avtentičnost in individualnost, zajema pa vse linije znake s.Oliver: Casual, Junior, QS by s.Oliver in Selection by s.Oliver. Snemanje za znamko s.Oliver Casual je potekalo v velikem umetniškem stanovanju pod vodilom »Relaxed joie de vivre«, posnel pa jih je priznani slovenski fotograf Tomo Brejc.

 

Trgovina s.Oliver, Citypark, Šmartinska 152g, Ljubljana in www.soliver.de

Föregående
Ples s čevlji

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.