fbpx

Tomo Česen: en levande #-legend som skrev historien om bergsklättring i världen

Slovensk alpinism är den enda idrottsgren där slovenerna har format världstoppen i mer än 40 år. Tomo Česen, född 1959 i Kranj, är en av dem som satte den slovenska alpinismen på en hög nivå, lika högt som ingen hade gjort tidigare vid den tiden. I sin relativt korta bergsbestigningskarriär stod han på toppen en kort stund, men tillräckligt länge för att hans handlingar skulle bli en del av mänsklighetens arv.

Tomo za svoj največji dosežek šteje to, da je na višini 8.300 m, sam, po tem, ko sta s Borutom Bergantom osvojila 8.505 m visok Jalung Kang, po tem, ko je Čita nekaj metrov pod vrhom vzela Himalaja, na minus štirideset stopinj preživel noč v bivaku. Tako blizu smrti se je zavedel, kako pomemben je vsak trenutek v življenju.

V kratkem sporočilnem filmu Tomo deli in opiše svoj pogled na življenje:

Včasih se stvari zdijo nemogoče. Včasih se jih ne da opisati z besedami. Včasih biješ boj, za katerega celo pomisliš, da si ga za vedno izgubil. Včasih se ne moreš nasloniti na nikogar, ostaneš sam. Ampak to te prisili, da iz sebe iztisneš tisto, kar si nikdar nisi mislil, da lahko. In na vrhu? Ne gre za zmagoslavje. Občutek dosežka je minljiv. Gre za življenje, ki ostane. Po vseh naporih in bitkah, slej ko prej prideš do zavedanja, da si lahko enostavno vesel, da sploh si. Biti prisoten tukaj in zdaj. To je legendarno.

Tomo pravi, da samo posamezni trenutki iz različnih doživetij tvorijo nikoli dovolj velike izkušnje. Danes uživa življenje. Najraje ga zanese v njemu tako ljube Dolomite. Njegove iskre hrepenenja še vedno tlijo vsak dan. Znova.

Gre za enega izmed filmov v okviru kampanje #NALEGENDE, ki temelji na osebni izpovedi legend in njihovi navdihujoči življenjski zgodbi, ki jo sicer izpoveduje tudi legendarna znamka Zlatorog. Laško je legendarno pivo in vsak kratki film predstavlja poklon izjemnim osebnostim, ki so zaradi s svojih dosežkov, v očeh ljudi postali legende.

Mer information

Mer information på:
laško.eu

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.