Med Ultima Evolution-modellen tänjer brittiska Ultima Sports återigen på gränserna för vad som är möjligt. Ultima Evolution anses vara superbilen med den snabbaste accelerationen och bromsningen genom tiderna, och den har även en massa andra hastighetsrekord. I coupé- och takversioner kommer denna Le Mans-inspirerade superbil som en ersättning för Ultima GTR och Ultima Can-Am. 1 020 hästkrafter är inte det mesta vi kan hitta under huven, men vem kan gå från 0 till 100 km/h på 2,3 sekunder? Ingen utom Ultime Evolution.
Pred superšportnikom Ultima Evolution Coupe respektive Konvertibel se lahko ostali superbilar samo skrijejo. Zakaj? Ker so pri Ultima Sports vanj stlačili Chevroletov LS V8 motor, ki ponuja 15 stopenj moči, ki gostijo od 350 (261 kW) do 1020 konjev (760 kW). To je sicer manj, kot jih gostita Hennessey in Koenigsegg, zato pa tehta vsega 950 kilogramov, s čimer se lahko pohvali le malo tovrstnih avtomobilov. In rezultat te kombinacije je neverjetna hitrost in pospeški. Pri stotici (natančneje pri 97 km/h) je v 2,3 sekunder, pri 161 km/h pa je že po 4,9 sekundah. Še štiri dodatne sekunde tiščanja stopalke do tal in že je pri 241 km/h. Vsi časi naj bi bili po besedah butičnega izdelovalca rekordni. Ja, lahko enim, ki imajo 1246 Nm navora in zmorejo končno hitrost 386 km/h.
Ko in če bodo rekordi potrjeni, se bo od naziva najhitrejšega v vožnji na četrt milje oz. 0,4 kilometra moral posloviti LaFerrari. Trenutni rekordni čas je 9,7 sekund, a Evolution razdajo zmore v le 9,2 sekundah.
LÄS MER: McLaren 570S Coupé – McLaren går in i sportbilsklassen genom ytterdörren
Ultima Evolutionu pri izjemnih statistikah pomagajo še Porschejev šeststopenjski ročni menjalnik, izboljšana šasija, nastavljivo vzmetenje in 18-palčna lita platišča obuta v Michelinove PS2 pnevmatike, med ostale lastnosti pa prištevamo še LED-žaromete, Alpinin infotainment s satelitskim radiem in navigacijo, pa Bluetooth tehnologijo, klimo, vzvratno kamero in v usnje ter Alkantaro ogrnjene sedeže.
Mer information:
www.ultimasports.co.uk