fbpx

Börja idag: att äta glass till frukost gör dig smartare

Börja idag: att äta glass till frukost gör dig smartare

Att äta glass till frukost gör dig smartare. Det är åtminstone vad japanska forskare hävdar!

Tega odkritja se bodo posebej razveselili ljubitelji sladoleda in vsega sladkega. Če za zajtrk jeste sladoled, boste pametnejši! No, to pa je novica! Do tega spoznanja so prišli japonski raziskovalci tokijske univerze Kyorin na podlagi serije kliničnih testov, v katerih so primerjali mentalne zmožnosti posameznikov, ki so takoj po tem, ko so vstali, zaužili sladoled, in tistih, ki niso.

Testni subjekti so morali po jutranjem obroku reševati miselne teste na računalniku. V primerjavi s skupino, ki za zajtrk ni jedla sladoleda, so imeli precej boljši reakcijski čas och de är bolje procesirali informacije, razlaga profesor Jošihiko Koga, vodja raziskave. Med izvajanjem so spremljali aktivnost možganov. Pri tistih, ki so zaužili sladoled, so opazili povišanje visokih valov alfa. V alfa stanju lahko hitro in učinkovito opravite katerokoli opravilo, poveča se sugestibilnost, sicer pa te valove povezujemo s povečano pozornostjo in manjšo občutljivostjo na dražljaje iz okolice.

Kevin odobrava.
Kevin odobrava.

To pa ni zgolj posledica nizkih temperatur sladoleda, saj v primeru mrzle vode rezultat niso bili niti približno tako dobri. Zanimivo, da so to sposobnost sladoleda odkrili šele danes, ko pa so se prve oblike sladoleda pojavile že 3000 let pred našim štetjem. Kitajci so tedaj sneg prinašali z gora in ga mešali s sadjem, medom in vinom. Sicer pa ni prvič, da mu pripisujejo ‘super’ moči. Leta 406 pred našim štetjem je sladoledu Hippokrates, grški zdravnik in oče stavka ”Hrana naj bo vaše zdravilo in vaše zdravilo naj bo vaša hrana.”, pripisoval zdravilne moči, saj da ta poživlja organizem in izboljša splošno počutje. Če ste torej pametni, ko jutri zjutraj vstanete, začnite dan s sladoledom. Če pa niste, pa ga tudi začnite, da boste. Pametni namreč.

Mer information

Mer information:
kyorin-u.ac.jp

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.