fbpx

Telovadi kot Zlatan Ibrahimović

Foto: HM

Zlatan Ibrahimović se je pridružil ekipi H&M Move, s poslanstvom, da športna oblačila približa vsem ter spodbuditi ves svet in vsako telo h gibanju. Zlatan bo s pomladno kampanjo 2023 začel svojo dolgoročno zavezo kot globalni gibalec blagovne znamke H&M Move.

Zlatan Ibrahimović je eden najboljših napadalcev vseh časov in je igral v največjih svetovnih ligah. Po več kot dvajsetih letih nogometne kariere Zlatan še vedno igra v ospredju za AC Milan in je najboljši švedski strelec vseh časov. Je tudi oče, pohodnik, govori pet jezikov in se navdušuje nad taekwondo-jem. Zlatan je ultimativen multi-gibalec.

Med odraščanjem sem se pogosto počutil, kot da me obsojajo ali izključujejo iz gibanja. Dečki in deklice, ki so odraščali kot jaz, bi morali imeti možnost nositi to, kar nosijo profesionalni športniki. Za to se zavzema H&M Move. Močno verjamem v poslanstvo blagovne znamke, ki vsem omogoča, da se gibljejo. Ker mi je gibanje 100 % spremenilo življenje.

Zlatan Ibrahimović, profesionalni nogometaš in multi-gibalec

Za dobrodošlico Zlatanu v ekipi H&M Move mu je gibalka Jane Fonda ponudila nekaj neprecenljivih individualnih treningov za ohranjanje telesne pripravljenosti. V videu je z oskarjem nagrajena igralka, aktivistka in ikona fitnesa v vlogi inštruktorice, ki Zlatana spodbuja pri nekaterih njenih legendarnih gibih. Toda kako bo Zlatan sprejel njena navodila?

V skladu z misijo H&M Move in Zlatanovim poslanstvom, da bi se gibal ves svet in vsako telo, je znamka v začetku tega meseca v svojo ekipo pozdravila Diano Amini kot vodjo programa Move Community Program. S seboj prinaša bogate izkušnje iz neprofitnega sektorja, med drugim je bila sedem let globalna vodja za fundacijo H&M Foundation. Diana bo oblikovala globalno pobudo, ki bo tesno sodelovala s skupnostmi, ki se soočajo z nekaterimi največjimi ovirami pri možnostih za gibanje. Sodelovala bo z ekipo strokovnjakov in idejnih vodij, vključno z našimi globalnimi gibalci blagovne znamke , ki bodo vsak na svojem področju prispevali neprecenljivo strokovno znanje.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.