fbpx

Tesla Model 3 Plus: Bo res kralj dosega ali le še ena govorica?

Šepeta se o novem Teslinem modelu z 800 km dosega

Tesla Model 3 Plus
Foto: Tesla

Po spletu krožijo govorice o novem Teslinem Modelu 3, ki naj bi ponujal rekordni doseg in svež videz. Je Model 3 Plus res na obzorju ali gre le za še eno Teslino dražljivko? Ali prihaja v EU?!

Tesla je kot tisti prijatelj, ki vedno namigne na nekaj velikega, a ti pusti, da ugibaš. Tokrat se po spletnih forumih in kitajskih dokumentih šušlja o novi različici Modela 3, ki naj bi prinesla doseg, ob katerem bi celo najbolj skeptični ljubitelji bencina dvignili obrv. Govorice o Tesla Model 3 Plus so že razvnele domišljijo, a kaj je res in kaj le želja navdušencev? Poglejmo, kaj pravijo viri.

Kaj pravijo govorice o Modelu 3 Plus?

Po poročanju kitajskega ministrstva za industrijo in informacijsko tehnologijo, ki je objavilo nov katalog za javno razpravo, naj bi se v njem skrivaj pojavil nov Model 3. Neuradno ga že imenujejo Model 3 Plus, čeprav Tesla še ni potrdila imena. Tukaj so podrobnosti, ki so pricurljale na plano:

Doseg, ki jemlje sapo?

  • Govorice o dosegu: Spletni viri, vključno z objavami na platformi X, trdijo, da bi novi Model 3 lahko dosegel kar 800 km (500 milj) po standardu CLTC, kar je 6,2 % več od trenutnega Modela 3 Long Range AWD z dosegom 750 km. Realni doseg po standardih WLTP ali EPA bi lahko znašal okoli 640–700 km (400–435 milj), kar je še vedno impresivno, a še čaka na potrditev.
  • Baterija: Šušlja se, da bo avto poganjal nov paket baterij z neto kapaciteto 85 kWh, kar je 5 kWh več od trenutnega Long Range modela. Po podatkih iz TFF foruma in objav na X naj bi uporabljali napredne litij-ionske celice M53 na 400-voltni NMC arhitekturi, proizvedene pri LG v Južni Koreji. Te naj bi bile lažje (teža baterije naj bi padla za 8 kg na 443 kg) in bolj energijsko goste kot starejši LFP paketi.

Moč in zmogljivost

  • Moč motorja: Po neuradnih informacijah naj bi enomotorni pogon (zadnji pogon) ponujal 225 kW (302 KM), kar je skok od 194 kW (260 KM) pri trenutnem modelu z zadnjim pogonom. Pospešek še ni znan, a ljubitelji že špekulirajo o bolj živahni vožnji.
  • Najvišja hitrost: Govorice pravijo, da bo omejena na 200 km/h (124 mph), kar je enako kot pri obstoječih modelih.
  • Teža: Teža vozila naj bi ostala 1760 kg, kar kaže, da Tesla morda še vedno obvlada umetnost optimizacije.

Dizajn in tehnološke poslastice

Po podatkih iz certificiranja, ki so ga delili na TFF forumu in razčlenili na X, naj bi Model 3 Plus prinesel nekaj vizualnih in tehnoloških posodobitev:

  • Mat črni detajli: Govori se, da bodo vsi kromirani dodatki zamenjani z mat črnimi, vključno z logotipom in zadnjo oznako, kar daje avtu bolj sodoben videz.
  • Sprednja kamera: Če gre verjeti govoricam, bo Model 3 Plus končno dobil sprednjo kamero, ki dopolni komplet senzorjev Hardware 4, kar naj bi izboljšalo vidljivost in asistenčne sisteme.
  • Standardna oprema: Po neuradnih podatkih bo vključeval 18-palčna platišča in vlečno kljuko z nosilnostjo 1000 kg.

Od kod te govorice?

Informacije so večinoma iz dveh virov:

  1. Kitajsko ministrstvo za industrijo in informacijsko tehnologijo: Njihov katalog, objavljen za javno razpravo, je prvi namignil na nov Model 3 z izboljšanim dosegom in baterijo.
  2. TFF forum in X: Uporabnik na TFF forumu je delil nemške certifikate skladnosti za dva nova modela, ki naj bi prispela v Nemčijo septembra, vključno z Modelom 3 z zadnjim pogonom. Objave na X so dodatno razčlenile notranje oznake, kot so H za Highland, 5M za LG-jev posodobljen paket baterij, in W za proizvodnjo v Giga Shanghai.

Vse te informacije so še neuradne, saj Tesla še ni uradno potrdila novega modela ali njegovih specifikacij. A če je vsaj polovica tega res, je to razlog za navdušenje.

Zakaj so te govorice pomembne?

Tesla je dolgo veljala za kraljico električnih avtomobilov, a konkurenca, zlasti iz Kitajske, ji diha za ovratnik. Drugi proizvajalci pogosto presegajo svoje obljubljene dosege, medtem ko Tesla včasih razočara pri realnih številkah v primerjavi z EPA ocenami. Če so govorice o Modelu 3 Plus resnične, bi to lahko bil odgovor na kritike. Večja baterija, boljša učinkovitost in sprednja kamera? Zveni kot avto, ki bi lahko utišal dvomljivce.

Po poročanju virov naj bi Model 3 Plus na Kitajskem stal okoli 269.000 juanov (približno 37.000 USD), z nedavnim znižanjem za 10.000 juanov (1400 USD), da bi ostal konkurenčen. Če je to res, bi lahko postal eden najboljših nakupov v razredu. Ali bo prišel v EU še ni jasno.

Foto: Tesla

Kaj še šepetajo o Tesli?

Govorice se ne ustavijo pri Modelu 3. Po poročanju uporabnika Met God in Wilderness na X so pri Teslinem obratu v Fremontu opazili prototipe, ki nakazujejo na cenovno dostopnejši Model Y in celo dele, ki bi lahko pripadali Cyber Cabu. Prav tako je v videoposnetku Sustainable Abundance v ozadju Teslinega studia zasvetil koncept Cyber SUV-ja. Ali to pomeni, da Tesla načrtuje še več presenečenj? Zaenkrat so to le špekulacije, a Teslin tempo inovacij je vse prej kot dolgočasen.

Foto: Tesla

Zaključek: Verjeti ali ne?

Govorice o Teslinem Modelu 3 Plus so kot dober triler – polne obljub, a še brez končnega razkritja. Če so informacije iz kitajskih dokumentov in spletnih forumov točne, nas čaka električni avto z dosegom, ki bi lahko prepričal celo tiste, ki še vedno prisegajo na bencin. Z mat črnim videzom, sprednjo kamero in večjo baterijo bi Model 3 Plus lahko postal Teslin adut v boju s konkurenco. A dokler Tesla ne potrdi teh špekulacij, ostaja vprašanje: je to resničnost ali le še ena električna pravljica?

Kaj menite o teh govoricah? Bi vas 800 km dosega prepričalo, da skočite v Teslo? Delite svoje misli v komentarjih ali na X, kjer se razprava že segreva. In če želite biti na tekočem, sledite objavam na X in TFF forumu za najnovejše šepete iz Teslinega sveta.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.