fbpx

To bo novi BMW iX4 (2027): Električna revolucija, ki bo “ubila” X4 in razjezila puriste

Manj prostora za glavo, več prostora za baterije – a hudičevo dober izgled.

BMW iX4
Foto: Jan Macarol / design render

BMW X4 se poslavlja, a ne objokujte ga prehitro. Prihaja BMW iX4, zgrajen na platformi Neue Klasse, ki obljublja 345 kW moči, futurističen dizajn in tisto značilno bavarsko aroganco, ki jo potihem vsi obožujemo.

Priznajmo si, avtomobilski svet je postal predvidljiv. BMW napove model, internet ponori, “puristi” jokajo za vrstnimi šestvaljniki, na koncu pa vsi kupijo električnega križanca. Trenutni BMW X4, tisti čudni, a ljubljeni grdi raček, se poslavlja. A ne skrbite, njegova duša se seli v digitalno dobo. Predstavljamo vam novi BMW iX4, ki smo ga v uredništvu s pomočjo napredne umetne inteligence in insajderskih informacij za vas vizualizirali, še preden so Bavarci sploh pomislili, da bi odstranili maskirno folijo.

Foto: Jan Macarol / design render

Če ste mislili, da je koncept Neue Klasse le oblikovalska vaja za sanjače, ste se motili. Novi BMW iX3 je že realnost, ki trka na vrata, in prinaša revolucijo, ki bo definirala znamko za prihodnje desetletje. A za nas, ki nam je “praktičnost” beseda, ki jo uporabljamo le pri izbiri pralnega stroja, je prava zvezda prihajajoči BMW iX4 (2027).

V uredništvu nismo čakali na uradne fotografije. Vzeli smo znana dejstva, linije novega iX3, dodali ščepec algoritmične magije in ustvarili renderje, ki kažejo, kaj točno se kuha v Münchnu. In rezultat? Hudičevo dobro izgleda.

Dizajn: Ko algoritem razume aerodinamiko bolje od človeka

Poglejte te slike. To ni več zgolj domišljija. Ker je novi iX3 že postavil temelje s svojim monolitnim, čistim dizajnom, je iX4 logična evolucija. Sprednji del je prepoznaven – digitalne ledvičke so se končno umirile in ne izgledajo več kot bobrov nasmeh po obisku ortodonta. So široke, ploščate in integrirane s žarometi.

“To ni avto, ki ga rišejo z olovnikom na papir. To je avto, ki ga generira koda, diktira pa veter.”

Bočna linija BMW iX4? Tu se zgodi drama. Streha se spušča hitreje kot vrednost kriptovalut v medvedjem trendu. To seveda pomeni, da bodo vaši prijatelji na zadnjih sedežih preklinjali vsakič, ko bomo zapeljali čez ležečega policaja, ampak poglejte ta zadek! Mišičast, širok in z lučmi, ki so tako tanke, da bi se z njimi lahko obrili. Naši AI renderji jasno kažejo: iX4 bo vizualni agresor.

Foto: Jan Macarol / design render

Številke, ki vas bodo prilepile na sedež

Pod to digitalno generirano pločevino se skriva resna tehnologija. Platforma Neue Klasse prinaša 800-voltno arhitekturo, kar pomeni, da se bo ta stvar polnila hitreje, kot vi spijete svoj macchiato.

Govorimo o pogonu 50 xDrive. Pozabite na litre in cilindre, tukaj so vati in njutonmetri:

  • Moč: 345 kW (469 hp / 463 bhp). To je dovolj moči, da prehitite lastno senco.

  • Navor: 645 Nm (476 lb-ft). Navor je tisti, ki vas brcne v hrbet, in pri iX4 bo ta brca takojšnja.

  • Pospešek: 0–100 km/h (0–60 mph) v 4,7 sekunde. Za “družinski” avto? Absurdno.

  • Končna hitrost: 209 km/h (130 mph). Elektronsko omejena, ker bi sicer baterijo izpraznili v 15 minutah na nemškem Autobahnu.

Doseg in tehnologija: Konec tesnobe

Ena glavnih skrbi pri električnih “lifestyle” vozilih je, ali boste z njim prišli do mondenega letovišča brez sramotnega klicanja vlečne službe. Novi BMW iX4 bo opremljen z baterijsko tehnologijo šeste generacije (Gen6). Ciljajo na 644 km (400 milj) dosega po WLTP. Realno? Recimo varnih 500 kilometrov dinamične vožnje.

Notranjost bo sledila filozofiji iX3 – Panoramic Vision. Pozabite na armaturno ploščo, polno gumbov, kot da ste v letalu iz 80-ih. Vse se seli na spodnji rob vetrobranskega stekla. Informacije bodo lebdele pred vami. Je to varno? Verjetno. Je videti kul? Absolutno.

“BMW s tem modelom ne cilja na ljudi, ki potrebujejo avto. Cilja na ljudi, ki želijo podaljšek svojega pametnega telefona, le da ima ta 470 konjev.”

Zaradi kupejevske oblike bo prtljažnik seveda manjši kot pri iX3. A bodimo iskreni – če kupujete iX4, v prtljažniku vozite kvečjemu torbo za golf ali pa svojo ego. Za hladilnik imate dostavo.


Foto: Jan Macarol / design render

Zaključek: Pripravite denarnice (in živce)

BMW iX4 (2027), kot smo ga vizualizirali z našimi AI orodji, ni le še en električni avto. Je izjava. Je dokaz, da BMW razume, da elektrika ne rabi biti dolgočasna. Je hitrejši od večine stvari na cesti, pametnejši od vašega računalnika in izgleda kot nekaj, kar je ušlo iz znanstveno fantastičnega filma.

Ali bom pogrešal zvok šestvaljnika iz starega X4 M40i? Morda, ko bom nostalgičen ob kozarcu vina. A ko bom pritisnil na plin v iX4 in me bo tišina izstrelila proti obzorju, bom verjetno pozabil, da je bencin sploh kdaj obstajal. Cena? Verjetno visoka. Vredno? Če želite biti opaženi – vsekakor.

Dodatne Informacije

bmw.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.