Včasih pride avtomobil, ki ni le stroj, ampak umetniško delo – in Totem GT Super “Farina” je točno to. Ročno izdelan poklon zlati dobi italijanskega avtomobilizma, zavit v karoserijo, ki bi jo zavidal celo sam Pininfarina.
Zgodba se začne v Benetkah, pri vizionarju Riccardu Quaggiu, človeku, ki je leta 2018 ustanovil znamko Totem Automobili z enim ciljem: oživiti dušo klasične Alfe Romeo Giulia, a jo preobleči v nekaj, kar bi si upal voziti tudi Tony Stark.
Njihov najnovejši biser, Totem GT Super “Farina”, je ekskluzivni one-off, narejen za enega samega, zelo srečnega (in verjetno zelo bogatega) naročnika.

Ko rjava postane seksi
Barva, ki jo Totem imenuje “Luci del Bosco” – luči gozda – je morda najbolj italijanska stvar po espressu ob petih zjutraj.
Ta kovinsko rjava barva z zlatimi odtenki spominja na tiste filmske športne avtomobile iz 70-ih, ko so ljudje še verjeli, da so strah in karizma pomembnejša od emisij CO₂.
Dodaj zlate platišča, nikljeve detajle in karbonske poudarke – rezultat je stroj, ki bi ga zlahka zamenjal za skulpturo.

Notranjost: Italijanska katedrala udobja
Ko odpreš vrata (ki so seveda narejena iz karbona, ker zakaj pa ne), te objame slonokoščeno usnje Nappa. Povsod.
Sedeži, volan, armaturna plošča – vse v nežnih tonih, prekinjenih le s kontrastnim Alcantara oblazinjenjem.
Pod prsti občutiš lesen ročaj prestavne ročice – tisti nostalgični “klik” gated menjalnika te spomni, zakaj so stari časi včasih res bili boljši.
Vsaka tipka, vsak vijak je narejen iz CNC obdelanega aluminija – kot bi Michelangelo spet vstal in začel izdelovati avtomobile.

Srce z 591 konji in italijanskim temperamentom
Pod dolgo motorno masko se skriva 2,8-litrski twin-turbo V6, razvit skupaj z Italtechnico – tisti italijanski inženirji, ki so se očitno rodili z motorjem v zibelki.
Rezultat? 591 konjskih moči (440 kW) in 700 Nm (516 lb-ft) navora. Če naročnik želi še več norosti, lahko motor navijejo na 739 KM (551 kW) – kar pomeni, da bo ta restomod pojedel marsikaterega sodobnega superšportnika za zajtrk. Pogon poteka prek 6-stopenjskega ročnega menjalnika, ker Totem verjame, da se pravo vozniško veselje skriva v prestavljanju, ne v gumbu “D”.

Elektronsko nastavljivo podvozje – klasično telo, digitalna duša
GT Super “Farina” prinaša tudi elektronsko prilagodljivo vzmetenje, ki ga voznik upravlja kar iz kabine.
Z enim dotikom lahko iz “romantične vožnje ob jezeru” preklopiš na “divji naskok po toskanskih ovinkih”.
To ni le restomod – to je reinkarnacija vožnje, kjer tradicija in tehnologija končno plešeta v ritmu iste pesmi.
Cena ekskluzive: več kot pol milijona razlogov za nasmeh
Standardni Totem GT Super se začne pri 539.000 € (~625.000 $).
Ta “Farina”? Eden. Sam. In neprecenljiv.
Totem bo izdelal le 40 primerkov GT Superja, vsak ročno sestavljen, vsak edinstven – tako kot dober italijanski oblekarski kos, ki ga ne moreš kupiti v trgovini, ampak ti ga krojač zašije na dušo.
Zaključek: Ko avtomobil postane umetnost
Totem GT Super “Farina” ni zgolj avtomobil. Je poezija na kolesih, zgrajena iz spominov, strasti in tehnologije.
Če bi Enzo Ferrari še živel, bi se verjetno ob pogledu na ta avtomobil rahlo nasmehnil in rekel: “Končno nekdo, ki razume, da je avtomobil čustvo.”
Za vse nas, ki verjamemo, da vožnja ni le način premikanja, temveč način življenja, je “Farina” dokaz, da romantika še ni umrla – le postala je hitrejša, lepša in še bolj italijanska.






