Ko Toyota svojemu najmanjšemu modelu doda GR značko in hibridno tehnologijo, dobimo Aygo X Hybrid GR Sport 2025 – mestnega malčka z velikim srcem.
V svetu, kjer se avtomobili borijo za prostor na cesti (in v srcih voznikov), Toyota Aygo X Hybrid GR Sport 2025 piše novo poglavje o tem, kako naj bo majhen avto hkrati uporaben, okolju prijazen in navihan. Po prenovi za leto 2025 ta “mestni bojevnik” ne nosi več le križanke med hatchbackom in crossoverjem – zdaj je hibrid. In ne katerikoli. Edini v svojem razredu.
Hibrid, ki ne rabi izgovorov
Adijo, podhranjeni enolitrski motor. Novi Toyota Aygo X Hybrid GR Sport 2025 se bohoti z 1,5-litrskim trivaljnikom in elektromotorjem, skupaj razvijeta 116 KM (114 bhp). To je kot če bi mestno kolo nadomestili z električnim skirojem, ki se požene od 0 do 100 km/h v manj kot 10 sekundah – kar je velik napredek s prejšnjih 14,9! Vem, ni ravno Tesla, a v mestu je to dovolj za občutek kot da vozite med svetlobnimi leti.
Majhno telo, velika pamet
Samo 3,77 metra dolžine, a tehnologije več kot v nekaterih limuzinah. Poraba goriva znaša borih 3,8 litra/100 km (61,6 mpg), emisije pa so nižje od vašega povprečnega zajtrka – 86 g CO₂/km. Inženirji so morali kar raztegniti sprednji del (za 76 mm), da so vgradili vse eko-čarovnije, vključno z dvema skladoma baterijskih celic pod zadnjimi sedeži. Pomožno baterijo so premestili pod prtljažnik, ki je kljub temu ostal enako velik (231 litrov). Japonska inženirska čarovnija v vsej svoji mini slavi.
GR Sport – začimba za športno dušo
Zunanjost GR Sport različice je, roko na srce, čista paša za oči. 18-palčna platišča, ostrejša maska, nova pokrova motorja in še nekaj vizualnega “kimona”, kot je ekskluzivna gorčično rumena barva z detajli v črnem sijaju. Čeprav ni močnejši, GR Sport prinaša prilagojeno vzmetenje, ostrejše krmiljenje in več tiste prave GR zabave v ovinkih. Ta avto ne kriči “hitrost”, ampak šepeta “zabava”.
Kabina, ki ve, kaj je trend
Notranjost? Majhna, a všečna – in predvsem uporabna. 7-palčni digitalni zaslon, brezžično polnjenje, elektronska ročna zavora, Panasonicov nanoeX čistilec zraka in reciklirani materiali s teksturo, ki spominja na cherry blossom v Tokiu (pravzaprav se imenuje SakuraTouch®). Vsi USB-C vhodi, OTA posodobitve in sistem varnostnih pripomočkov so del serijske opreme. To je kot da bi Apple in Toyota imela otroka.
Zaključek: Mesto ima novega ljubljenca
Aygo X GR Sport Hybrid ni več simpatična mestna miška – je mestna lisica s hibridnim srcem in športnim značajem. Z boljšo zmogljivostjo, izjemno učinkovitostjo in z osveženim videzom bo zagotovo še naprej kraljeval med mestnimi vozili. Cene še niso razkrite, a pričakovati je treba nekaj več kot pri klasični različici – vendar še vedno znotraj dostopnih meja.
Za vse, ki iščejo nekaj več od malega avtomobila – nekaj, kar združuje praktičnost, trajnost, igrivost in GR karakter – je Aygo X Hybrid GR Sport odličen kandidat. Ker če že vozimo mestnega malčka, naj bo vsaj najbolj kul v ulici.