fbpx

Trebušni kanalček (ab crack) – nov nezdrav lepotni trend

Lepotni trend - trebušna razpoka

Vrzel med stegni, t. i. ''thigh gap'' (stegna se ob stikanju stopal ne dotikajo), bikini most, t. i. ''bikini bridge'' (prostor med bikinkami in spodnjim delom trebuha, ki se naredi, ko ležimo na hrbtu), in zdaj še trebušni kanalček ali t. i. ''ab crack''. Zdi se, da bizarni, predvsem pa nezdravi lepotni trendi, za katere si nihče ne želi, da bi se prijeli, rastejo kot gobe po dežju. Tako kot je razmik med nogami predvsem anatomska lastnost in ne znak vitalnosti in zdravja, je tudi trebušni kanalček nerealen lepotni trend, ki ga moramo ignorirati.

Ab crack je novi nezdrav lepotni trend, ki pustoši po spletu. Strokovnjaki za zdrav način življenja in zdravniki pri tem opozarjajo na negativne posledice zasledovanja tovrstnih lepotnih idealov, ki so striktno lepotne narave. In kaj je trebušni kanalček?

Trebušno razpoko imamo ali pa je nimamo.
Trebušni kanalček imamo ali pa ga nimamo.

Trebušni kanalček je navpična linija med prsmi in popkom, ki mu strokovno pravimo linea alba (razmik med trebušnimi mišicami) in je gensko pogojen, čeprav zvezdnice dajejo občutek nasprotnega, da gre za lepotni ideal, ki se ga da doseči. A tega ne boste dosegli, pa če se še tako trudite, če vas mati narava ni obdarila z določeno obliko mišic. Zato pa lahko z različnimi vajami dobite raven trebuh ali poudarite določene trebušne mišice, če si to pač želite, same oblike mišic pa (žal ali na srečo) ne morete spreminjati.

PREBERITE ŠE: Lepotni trendi prihodnosti: kako se bomo ličili leta 2110?

Emily Ratajkowski je zastavonoša tega nezdravega trenda.
Emily Ratajkowski je zastavonoša tega nezdravega trenda.

Zato vam polagamo na srce, da ab crack, ta nezdravi lepotni trend, pustite pri miru, prav tako razmik med bedri in bikini most, saj tovrstni lepotni cilji niso realni in nikoli ne bodo, povrhu vsega pa lahko resno ogrozijo naše zdravje. Bi bili radi fit do poletja? Tu je eden od bolj preprostih in zdravih načinov.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.