fbpx

TV prihodnosti: Hisense 136-Inch MicroLED TV je pošast med zasloni

Si mislil, da je tvoj 75-palčni OLED impresiven?

Hisense 136
Foto: Hisense

Hisense je s svojim Hisense 136-palčnim MicroLED televizorjem prestavil meje domačega kina. S preko 24,88 milijona LED diodami, umetno inteligenco in podporo za najnovejše HDR standarde ta zaslon redefinira pomen "velikega platna". Aja, cena? Ne upaj si vprašati.

Če ima tvoj trenutni TV občutek “kino izkušnje”, potem Hisense 136-Inch MicroLED pomeni “kino si je prisvojil tvojo hišo”. Namesto da bi se ukvarjal z manjšimi nadgradnjami, kot so dodatnih nekaj palcev na diagonalo, Hisense vstopa v igro velikih zaslonov s televizorjem, ki ima dobesedno stensko velikost. Seveda, 136-palcev zveni kot mera za nekaj, kar bi našel na stadionu – ne pa v dnevni sobi. Ampak hej, če je prihodnost ekstravagantna, zakaj ne bi tudi tvoje TV izkušnje?

MicroLED: Kaj to sploh pomeni in zakaj je to pomembno?

MicroLED tehnologija se pogosto omenja kot “naslednja velika stvar” na področju zaslonov. V osnovi gre za drobne LED diode, ki samostojno oddajajo svetlobo in barvo, brez potrebe po osvetlitvi od zadaj, kot pri tradicionalnih LED zaslonih. To pomeni natančnejše kontraste, boljšo črnino (tu se OLED šele zares prepozna kot konkurent) in izjemno svetilnost. Z več kot 24,88 milijona LED diod, ki skupaj tvorijo sliko, je ta tehnologija kot prava umetniška instalacija.

Pametnejši od tebe (in najverjetneje tudi od Alexa)

Srce tega giganta je Hi-View AI Engine X – umetna inteligenca, ki na vsaki sličici analizira in prilagaja barve, kontraste in teksture. Z drugimi besedami, ta TV poskrbi, da vsaka scena zgleda tako dobro, kot si jo je režiser zamislil. In če se boš odločil za maraton “Blade Runner 2049” ali nove “Avatar” filme, ti bo Dolby Vision IQ poskrbel, da dobiš optimalno svetlost in kontraste, tudi če skozi okno pronica sonce ob 17. uri (ker se seveda ne boš premaknil pred televizorjem cel dan).

Filmmaker Mode: Poslednji udarec za ljubitelje preveč nasičenih barv

Hisense vključuje tudi Filmmaker Mode, funkcijo, ki izklopi vse nepotrebne obdelave slike in poskrbi za izkušnjo, kot so jo ustvarjalci filma želeli. Da, slika ne bo videti kot nek Youtube vlog z “beauty filterji”, ampak bolj kot prava filmska projekcija. Res je, barve bodo subtilnejše, premiki bolj naravni in nič več tistega ironičnega “soap opera efekta”, ki ga še vedno ne prenesemo na dragih televizorjih.

Velikost je pomembna… ampak koliko prostora imaš?

Medtem ko so OLED zasloni postali standard za domače kinematografe, še vedno trpijo zaradi tako imenovanega “burn-in” učinka in omejene svetlosti. MicroLED naslavlja vse te pomanjkljivosti in obenem prinaša zaslon, ki je lahko noro svetel. To pomeni, da ga lahko postaviš tudi v dnevno sobo z velikimi okni brez občutka, da boš opazoval le sence na zaslonu. Ampak tukaj je ključno vprašanje: kam boš postavil 136-palčno zverino? Ali sploh obstaja stena dovolj velika in dovolj močna, da prenese tako “multimedijsko eksplozijo”?

Cena? Seveda je skrivnost, ampak bodi pripravljen na vrtoglav znesek

Hisense (pametno) še ni razkril cene te MicroLED mojstrovine. Če upoštevamo, da podobne MicroLED rešitve drugih znamk, kot je Samsung, stanejo na desetine tisoč evrov, je jasno, da ta televizor ni namenjen povprečnemu potrošniku. Ampak če si med srečneži, ki imajo bogato garažo in sanjajo o hišni kinematografski dvorani… no, morda je čas, da začneš prodajati NFT-je in kriptovalute.

Zaključek: Televizor ali umetniško delo?

Hisense 136-Inch MicroLED TV ni le televizor – je manifestacija prihodnosti. Ogromen zaslon, tehnologija, ki izkorišča moč umetne inteligence in standarde, kot so Dolby Vision IQ in HDR10+, vse skupaj zapakirano v izdelek, ki se razteza skoraj štiri metre diagonalno. Če imaš prostor, denar in strast do kinematografskih užitkov, ti Hisense ponuja izkušnjo, ki te bo ponesla v drugo dimenzijo. Če pa nimaš… no, vedno obstaja Netflix na prenosniku.

Če boš želel vedeti, kdaj ta lepotec pride v trgovine – in koliko ledvic boš moral prodati – spremljaj novice, ker MicroLED revolucija se šele začenja.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.