fbpx

Udobno in estetsko: modularni delovni kotiček Plenum Cabin transformira pisarniške prostore

Jaime Hayon predstavlja novost za Fritz Hansen.

Plenum Cabin
Foto: Plenum Cabin

V iskanju popolnega pohištva za uradne prostore, ki združuje udobje, ergonomijo in estetiko, nas je Jaime Hayon za znamko Fritz Hansen navdušil z oblikovanjem Plenum Cabina. To ni le pohištvo, temveč prostor znotraj prostora, ki spodbuja k boljšemu delovnemu vzdušju.

V sodobnem poslovnem svetu, kjer večino dneva preživimo sede za pisalnimi mizami, je ključnega pomena, da je naše pohištvo ne le prijetno za oči, temveč tudi funkcionalno in udobno. Plenum Cabin, ki ga je oblikoval Jaime Hayon za dansko znamko Fritz Hansen, ponuja prav to. Ta serija zaprtih sedežev je zasnovana kot rešitev za potrebe sodobnih pisarniških okolij, kjer so sestanki pogosto neformalni, a kljub temu produktivni.

Foto: Plenum Cabin

Plenum Cabini so veliko več kot le sedeži; so prostori, namenjeni izboljšanju interakcij in delovne učinkovitosti. Z visokimi nasloni in oblazinjenjem iz recikliranih tekstilov nudijo zasebnost in udobje, ki sta ključna za vsako delovno okolje. Poleg tega so opremljeni s sistemom za upravljanje kablov in integriranim zaslonom, kar pripomore k bolj urejenemu in produktivnemu delovnemu prostoru.

Foto: Plenum Cabin

Zanimivo pri Plenum Cabinu je, kako se njegova sodobna in estetsko prijetna oblika zlije z različnimi pisarniškimi interjerji. S svojo sodobno zasnovo ne le izboljšuje funkcionalnost prostora, ampak poudarja tudi njegovo estetsko vrednost. Jaime Hayon je s tem dizajnom ustvaril prostor, ki ni samo za delo, ampak je tudi prostor za povezovanje in deljenje idej.

Plenum Cabin ni le korak naprej v oblikovanju pisarniškega pohištva, je prelomnica v razmišljanju o tem, kako lahko prostor vpliva na naše delo in medsebojne odnose. V času, ko je kakovost delovnega okolja vedno bolj v ospredju, ponuja Plenum Cabin pravo kombinacijo zasebnosti, udobja in estetske dovršenosti, ki jo moderne pisarne potrebujejo.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.