Utrip mestu dajemo ljudje, ki v njem živimo

Odgovorno in nujno je najti svoje mesto v mestu, v katerem živimo. Kar naredimo danes, se bo videlo jutri. V septembru, ko je potekal mednarodni teden mobilnosti, smo spodbujali, da #mestokolesari več. Ne le za čistejše okolje in bolj aktiven način življenja, ampak ker je kul, da živimo s svojim mestom in sooblikujemo njegove zgodbe.

Projekt MESTA je globalna zgodba Heinekena, ki jo znamka pripoveduje po celem svetu. Je projekt, ki motivira ljudi, da sooblikujejo mesto. Vsako mesto je namreč zgodba zase, je nepopisano platno, ki kar kliče po aktivaciji in ustvarjanju novosti, sprememb. Letos so za pisanje lokalne zgodbe izbrali naše glavno mesto, ki nosi naziv Zelena prestolnica Evrope 2016.

Heinekenova pobuda #mestokolesari je povabila kolesarje, naj z mobilno aplikacijo beležijo svoje kilometre ter tako prispevajo svojo energijo za obnovo cestnih odsekov in gradnjo novih kolesarskih poti. Odziv je bil odličen. Ljudje so dobili možnost, da lahko vplivajo na spremembe v svojem mestu. Kolesarji so prvi zastavljeni cilj dosegli predčasno, do zaključka projekta pa so prispevali več kot 20.000 km.

Za vse prispevane kilometre in energijo kolesarjev bo Heineken prispeval sredstva za izboljšavo kolesarske infrastrukture in skupaj z Mestno občino Ljubljana do poletja 2017 obnovil odseke, ki po mnenju stroke najbolj nujno potrebujejo obnovo, da bodo varnejši za kolesarje. Uredili se bodo odseki na križišču Resljeve ceste in Petkovškovega nabrežja, na Bohoričevi ulici, na Malenškovi ulici in kolesarska steza na Zaloški cesti, na odseku med Cesto 30. avgusta in Rosno potjo.

Vsi skupaj smo dokazali, da lahko sooblikujemo dobre zgodbe in dajemo utrip mestu. Ljubljana je letošnjo jesen postala prava kolesarska prestolnica!

Dodatne Informacije

Več informacij na heineken.si.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!