fbpx

Vaše brisače bodo ponovno mehke kot nove: mehčalec za perilo zamenjajte s kisom

Foto: envato

Kaj storiti, ko klasični mehčalci za perilo ne prinesejo želenega rezultata, vi pa si želite imeti mehke brisače?

S preprostim trikom bodo brisače ponovno mehke kot nove. Potrebujete le samo ena stvar – kis.

Po nekaj pranjih v pralnem stroju se brisače pogosto zdijo grobe, kar je lahko posledica trde vode, umazanije ali celo uporabe mehčalca.

Velika napaka je misliti, da bodo mehčalci ali drugi izdelki pomagali ohranjati mehkobo brisač. Pravzaprav lahko ti izdelki ustvarijo neprijetno plast na vlaknih, kljub prijetnemu vonju, ki naredi vlakna bolj vodoodporna, kar ni dobro.

Zato je priporočljivo uporabljati kis, saj ima kisle lastnosti, ki pomagajo odstraniti umazanijo iz brisač.

Mehke brisače. Foto: Dom J / Pexels

Torej, namesto mehčalca uporabite kis. Ob naslednjem pranju v razdelek za mehčalec svojega pralnega stroja zlijte pol skodelice belega kisa. Ta bo med pranjem odstranil odvečen detergent, ki se ujame v tkanino in jo naredi tršo. Vlakna se odprejo in zmehčajo. Če vas skrbi vonj po kisu, ga lahko zmešate z nekaj kapljicami brezbarvne oljne dišave.

Brisače menjajte po treh letih. Z leti se tanjšajo, saj z vsakim pranjem izgubljajo bombažne nitke. Eden izmed trenutno učinkovitih načinov za ohranjanje mehkobe brisač je, da jih preprosto posušite v sušilnem stroju. Ta postopek traja le 10 minut, kar je hiter in enostaven način za ohranjanje mehkobe vaših brisač.

Pazite kako sušite brisače. Foto: Michiel Van Kaam / Unsplash

Nekatere blagovne znamke, specializirane za pranje in vzdrževanje oblačil, celo to priporočajo. Po njihovih navodilih brisače in druge tkanine takoj po pranju položite v sušilni stroj.

Poskrbite, da bo v sušilnem stroju dovolj prostora, da se brisače optimalno posušijo. Priporočljivo je tudi uporabiti nižjo temperaturo, kar bo preprečilo morebitno poškodbo vlaken.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.