fbpx

Volkswagen: obljublja več gumbov in manj vizije v prihodnje!

Dobra ideja ali le izgovor za slabše zaslone?

Volkswagen
Foto: Vokswagen

Volkswagen obljublja več gumbov in boljše materiale, vendar se morda vrača v preteklost, namesto da bi pogledal v prihodnost. Je to res pot do uspeha ali le izgovor za pomanjkanje inovacij?

Volkswagen je od nekdaj simboliziral nemško natančnost in inovativnost. A zadnji koraki iz Wolfsburga sprožajo vprašanja: se nemški velikan res uči iz preteklih napak ali pa le popušča glasnim, a ne nujno naprednim glasovom v industriji? Zlasti kritični so nekateri staromodni avtomobilski novinarji.

Več gumbov, manj inovacij

Volkswagen napoveduje vrnitev fizičnih gumbov, ki naj bi izboljšali uporabniško izkušnjo. To je presenetljivo, saj so bili gumbi v preteklosti simbol zastarele tehnologije. Novi pristop naj bi zadovoljil novinarje, ki naj bi imeli težave z uporabo zaslonov zaradi “prevelikih prstov”. Namesto vlaganja v boljše zaslone z naprednimi vmesniki, se Volkswagen vrača k rešitevam iz preteklosti. Ironično, saj je prav Volkswagen začel revolucijo digitalnih kokpitov z modeli, kot je Golf Mk8.

Če bo vračanje gumbov prineslo višje stroške, kdo bo to plačal? Seveda kupec. Odstranjevanje fizičnih gumbov bi namreč lahko zmanjšalo stroške proizvodnje in izboljšalo estetiko notranjosti. Prihodnost je v poenostavitvi, ne v vračanju k zapletenim fizičnim kontrolam.

Nova oblika: vrnitev h koreninam?

Volkswagen napoveduje oblikovalski premik, ki naj bi se opiral na tradicijo. Preoblikovana ID.3 in ID.4 naj bi imela »popolnoma nov oblikovalski jezik«, ki pa bolj kot prihodnost odseva preteklost. Kupci električnih vozil danes iščejo futuristične linije, podobno kot pri telefonih želijo večje zaslone in boljšo tehnologijo – ne reinterpretacij Nokie 3310.

Foto: Vokswagen
Foto: Vokkswagen

Konkurenca iz Azije, kot sta Hyundai Ioniq 6 ali Kia EV6, in tudi Tesla dokazujejo, da je prihodnost oblikovanja v drznem in tehnološko naprednem pristopu. V nasprotju s tem se zdi, da Volkswagen tvega izgubo privlačnosti za mlajše generacije.

Boljši materiali: kako »boljši«?

Volkswagen že leta obljublja izboljšanje kakovosti materialov. Kritike zaradi »plastičnega« videza Golfa Mk8 so bile glasne. Zakaj torej ni bilo kakovostnih materialov že od začetka? Kakovost je več kot le vizualni vtis – vključuje tudi trajnost in funkcionalnost. Kupci si želijo trajnostnih materialov, ne le začasnih rešitev.

Spustite cene

Najbolj očitna rešitev? Znižanje cen. Električna vozila Volkswagna postajajo vse dražja, medtem ko konkurenca, kot je Tesla, zmanjšuje stroške in obenem ohranja tehnološko prednost. Znižanje cen za 20 % bi povečalo dostopnost in prodajo, dodatni fizični gumbi pa le povečujejo proizvodne stroške.

Foto: Vokswagen
Resnično! Z oblikovanjem ID.7 ni prav nič narobe. Je pa narobe, da nima 800V arhitekture, ter seveda nižje cene. Cena je vsaj za 20% previsoka. To je tudi znesek, ki se mu mora Volkswagen odpovedati za uspeh in množično prodajo. Če zmore na Kitajskem, lahko tudi v EU.

Prepozno in v napačno smer

Volkswagen je na prelomnici. Vračanje k fizičnim kontrolam in poudarek na tradicionalnem oblikovanju nista nujno recept za uspeh. Boljši zasloni, trajnejši materiali in konkurenčne cene so boljši odgovor na potrebe trga. Namesto vračanja k preteklosti bi se moral Volkswagen osredotočiti na prihodnost in na resnične želje kupcev: inovativnost brez kompromisov, po dostopni ceni. To Volkswagen zmore, a potreben je nov, drzen pristop v vodenju.

Dodatne Informacije

Novica povzeta po motor1.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.