fbpx

Whirlpool Slovenija: Whirlpool gospodinjski aparati na voljo v Harvey Norman

Whirlpool in Harvey Norman sta združila moči z istim ciljem: slehernemu domu zagotoviti visokokakovostne gospodinjske aparate in najnaprednejšo tehnologijo po dostopnih cenah.

Whirlpool gospodinjski aparati – kuhalne plošče, pečice, pomivalni, pralni in sušilni stroji – so od sedaj na voljo v vseh prodajalnah Harvey Norman.

Začetki Whirpoola segajo 111 let nazaj

Začetki svetovno znanega podjetja Whirlpool segajo v leto 1922, ko so izdelali prvi pralni stroj z električnim motorjem. Eden najbolj zanimivih dogodkov v zgodovini podjetja pa je bil, ko je Whirlpool leta 1961 poslal svojo kuhinjo v orbito z vesoljskim plovilom.

V Whirlpoolu poudarjajo, da je pomembno, da kupci zaupajo blagovni znamki in da tega nikoli ne jemljejo za samoumevno, zato si vsak dan prizadevajo pridobiti to zaupanje. Zavezani so biti in ostati najboljše podjetje za kuhinjo in pranje perila. Strmijo k temu, da sleherniku olajšajo vsakodnevna opravila ter so njihov tihi, a zvesti hišni pomočnik. Zato so se odločili lansirati svojo blagovno znamko v trgovinah Harvey Norman, katerega 20-letno delovanje na slovenskem trgu narekuje slogan zaupanja vreden nakup.

Blagovna znamka Whirlpool in trgovec Harvey Norman delita tudi strast do tega, da svojim kupcem zagotovita le najboljše. Jasno je, da je to sodelovanje korak v pravo smer.

Vadim Khoroshun, regijski direktor za jugovzhodno Evropo je ob tem poudaril: »V veliko veselje in ponos mi je lansirati in predstaviti našo blagovno znamko Whirlpool v Harvey Norman Slovenija. Prepričani smo v odlične medsebojne rezultate. Tako Harvey Norman kot Whirlpool imata dolgo in uspešno tradicijo in če ju združimo – lahko pričakujemo le velike stvari!«

Obe podjetji združujeta vrednote, kot sta integriteta in spoštovanje. Tako v Whirlpoolu kot v Harvey Normanu se zavedajo, da so del širše skupnosti. Prizadevajo si za pozitiven vpliv v vsaki skupnosti, v kateri poslujejo. Zavezani so tudi k okoljski odgovornosti in trajnostni prihodnosti. Ponosni so, da lahko iz leta v leto iščemo nove načine za človekovo lažje in boljše življenje.

Melisse Wilson, generalna direktorica Harvey Norman Slovenija pravi:»Lansiranje Whirlpoolove inovativne tehnologije gre odlično z našo krovno poslovno vizijo. V Harvey Normanu namreč stremimo k temu, da našim strankam olajšamo življenje, hkrati pa zagotavljamo planetu prijazne in trajnostne rešitve. Zelo smo ponosni, da lahko sodelujemo pri zastopanju Whirlpoolove nove kolekcije aparatov, naše stranke pa vabimo, da nas obiščete in z vsemi čuti izkusite vse njihove prednosti.«

Whirlpool-ov šesti čut

Whirlpool ustvarja intuitivne rešitve, ki potrošnikom pomagajo uresničiti vsako vizijo njihovega idealnega doma z uporabo edinstvene tehnologije 6TH SENSE (šesti čut). Kot pove že ime samo, aparati po zaslugi te pametne tehnologije delujejo v skladu z našimi ostalimi čuti in znatno prispevajo k človekovemu udobju.

Gre za res posebno tehnologijo, ki s svojimi pametnimi senzorji pomaga prilagoditi program aparata trenutnim potrebam, s čimer prihrani energijo, vodo in, kar je morda najpomembneje, čas in denar. Ne glede na to, ali uporabljate pralni, pomivalni stroj, pečico ali hladilnik, tehnologija 6TH SENSE vedno ’prisluhne’, se prilagodi in olajša uporabo aparata.

Harvey Norman prepoznava, da stalen razvoj tehnologije pomaga njihovim strankam, da imajo več časa za stvari, ki jih imajo radi. Gospodinjska opravila prepuščajo napravam z vrhunsko zmogljivostjo, prvovrstno kakovostjo in vsestranskim dizajnom, ki se prilega vsakemu domu in pri uporabi zagotavlja brezkompromisne rezultate.

Posebna akcija Whirpool in Harvey Norman

Do 24. oktobra pa lahko v vseh Harvey Norman trgovinah izkoristite še posebno promocijo – ob vsakem nakupu katerega koli aparata Whirlpool, boste prejeli darilno kartico v vrednosti 30 evrov, ki jo lahko unovčite ob poljubnem nakupu v trgovinah Harvey Norman.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.