fbpx

Whoop 5.0: Fitnes zapestnica prihodnosti, ki si jo lahko privoščiš … če plačaš več

Ko se naročnine začnejo vmešavati v športno potenje

Whoop 5.0
Foto: Whoop

Whoop je izdal novo različico svoje pametne zapestnice, a s spremembo politike nadgradenj prizadel prav tiste, ki so ga držali pri življenju – dolgoletne naročnike.

Whoop 5.0 je tu – ampak na začetku. V svetu, kjer še hladilniki zahtevajo naročnino za dostop do “premium hlajenja,” je Whoop nekakšen pionir: pametna zapestnica brez zaslona, ki uporabnika spremlja 24/7 in mu pove, kdaj naj počiva, trenira ali pije več vode (najbrž tudi, kdaj naj pokliče babico). Vse to v zameno za mesečno naročnino. Še pred nekaj leti je bil to svež, skoraj radikalen pristop. Danes? Vse bolj zmeden labirint pogojev, modelov in skritih stroškov. Prihaja velika sprememba – Whoop 5.0.

Evolucija Whoopa: Od elita-only gadgeta do naročniškega kaosa

Whoop 5.0
Whoop 5.0
Foto: Whoop

Ko se je Whoop prvič pojavil na trgu, je ciljal na profesionalce – elitne športnike, trenerje, biohakerje. Njegova glavna prednost: analitika. Ne “koliko korakov si naredil,” ampak kako tvoj srčni utrip variira med REM spanjem in ali si sposoben ponoviti včerajšnji maraton brez kolapsa.

Kasneje je Whoop ponudil revolucionarno ponudbo: brezplačna nadgradnja strojne opreme za zvestobo – če si ostal naročen vsaj pol leta, si ob prihodu nove različice dobil svežo zapestnico. Enostavno. Dokler ni prišel Whoop 5.0.

Whoop 5.0: Najboljši izdelek doslej?

Nimamo pripomb. Whoop 5.0 je resen korak naprej:

  • 10× bolj energetsko učinkovit procesor – prevaja v do dva tedna avtonomije.
  • Napredni senzorji za še natančnejše merjenje spanja, stresa, HRV-ja, kisika v krvi in še česa.
  • Healthspan & Pace of Aging – analitika, ki ti pove, če se staraš kot vino ali kot mleko na soncu.
  • EKG v različici MG, ki je medicinsko certificirana in jasno cilja na zdravstveni sektor.

Skratka: to ni igračka. To je biometrični laboratorij na tvojem zapestju.

Foto: Whoop
Foto: Whoop

A potem: obrat. Zmeda. Panika. Reddit.

Vse bi bilo super, če ne bi Whoop dobesedno čez noč spremenil pogojev nadgradnje. Kljub staremu blog zapisu, ki je trdil, da bo vsak, ki ima vsaj 6 mesecev naročnine, deležen brezplačne nadgradnje, je podjetje nenadoma zahtevalo kar 12 mesecev PREOSTALE naročnine ali – glej ga zlomka – plačilo za nadgradnjo.

Ko so se uporabniki uprli (z Reddit gorijoč kot nedelujoča Apple Maps leta 2012), je podjetje pod pritiskom popustilo – a ne povsem. Tisti z več kot 12 meseci naročnine zdaj vendarle dobijo Whoop 5.0 brezplačno. Ostali? Recimo, da jih “spodbujajo” k podaljšanju.

Novi modeli naročnin: več izbire ali samo več zmede?

Whoop zdaj ponuja tri pakete:

Whoop One – $199/leto

Osnovni paket. Nič posebnega. Ni nadgradenj.

Whoop Peak – $239/leto

Standard. Nadgradnje so tu. Tudi brezžični polnilec.

Whoop Life – $359/leto

Za tiste, ki želijo še EKG, zdravstveno analitiko in občutek, da živijo v 2040.

Če to deluje zapleteno, je zato, ker je. En uporabnik na Redditu je celo zapisal: “Raje bi imel 10 različnih protein shakeov na izbiro kot tri naročniške modele, ki jih ne razumem.”


PR škandal? Ali pa samo kapitalizem v športnih oblačilih?

Whoop je skušal popraviti vtis s klasičnim korakom “to je bil napačen blog post, nikoli ni bil naš uradni policy.” Internet pa, kot vemo, ne pozablja. Uporabniki imajo screenshote, intervjuje, dokaze. In ne, ne verjamejo, da je šlo za “pomoto.”

Foto: Whoop

Kaj smo se naučili?

  • Transparentnost šteje.
  • Zvesti uporabniki niso samoumevni.
  • Če gradiš skupnost, ji ne laži v obraz.

Whoop 5.0 je brez dvoma izjemna naprava. Ampak če bo podjetje nadaljevalo s takšnim pristopom, bodo tudi najnaprednejši algoritmi težko izmerili število uporabnikov, ki bodo enostavno odšli.

Dodatne Informacije

whoop.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.