fbpx

Wuyang-Honda E-Vo: Električni café-racer, ki si ga želimo, a ga (še) ne smemo imeti

Električna eleganca, ki ji geografske omejitve dajejo pridih ekskluzivnosti

Wuyang-Honda E-Vo
Foto: Wuyang-Honda

Električni motocikli so podobni hipsterski kavi – polni obljub, sloga in po navadi nekoliko predragi. Toda Wuyang-Honda E-Vo je električna izjema: zapakirana v retro-futuristični café-racer stil, poganja pa jo sodobna baterijska tehnologija, a za zdaj ostaja ujeta na kitajskem trgu. Povsem primerno za trendovsko-svetovljanske ljubitelje motociklov, ki lahko svojo e-žejo za zdaj potešijo zgolj z ogledom fotografij ali z letalsko vozovnico v rokah.

Wuyang-Honda E-Vo se na trgu predstavlja z dvema različicama: osnovno z dvema baterijama (4,1 kWh), ki omogoča približno 120 kilometrov dometa in do 110 km/h končne hitrosti, ter nadgrajeno s tremi baterijami (6,2 kWh), ki zagotavlja do 170 kilometrov dometa in končno hitrost okoli 120 km/h. Vse to po relativno ugodni ceni, ki je skoraj tako presenetljiva kot dejstvo, da Honda končno izdeluje resnično privlačen električni motocikel – četudi v tesnem objemu kitajske tovarne.

Foto: Wuyang-Honda

Cena in zmogljivosti, ki razveselijo (če ste ravno na Kitajskem)

Osnovni model z dvema baterijama je na kitajskem trgu na voljo za približno 29.999 juanov (nekaj čez 4.000 USD oz. približno 3.700 EUR), medtem ko vas vrhunska različica olajša za 36.999 juanov (~5.200 USD oz. dobrih 4.700 EUR). Če pomislimo, koliko pri nas stane običajen električni skuter s podobnimi specifikacijami, je cena skoraj tako ugodna, kot bi v središču Ljubljane tik pred svojim najljubšim lokalom našli prosto parkirno mesto.

Foto: Wuyang-Honda

Polnjenje in tehnologija: preprostejše kot naročilo latte macchiata

Polnjenje modela E-Vo je hitro in enostavno: prek domače vtičnice se motocikel napolni v uri in pol (dve bateriji) ali v dveh urah in pol (tri baterije), na javni polnilnici pa še hitreje – približno v 60 oziroma 90 minutah. Skratka, v času, ki ga običajno zapravimo za odločanje, kakšno kavo bi naročili. Dodaten plus je vgrajeni polnilnik, ki je združljiv tako s klasičnimi domačimi priključki kot tudi z javnimi EV-polnilnicami.

Foto: Wuyang-Honda
Foto: Wuyang-Honda
Foto: Wuyang-Honda

Še več tehnologije? Motocikel je opremljen s 7-palčnim zaslonom Wi Link TFT, ki skrbi za prikaz hitrosti, navigacije, stanja baterije in tlaka v pnevmatikah, omogoča pa tudi povezljivost z DJI-kamero, vključno s prednjo in (pri naprednejšem modelu) zadnjo DVR-kamero. Zraven dodajmo še elektronski ključ, različne načine vožnje (Eco, Normal, Sport) in tisti prijeten občutek, ko vam ob vožnji mimo bencinskih črpalk na obraz privre nasmeh. Kdo bi se temu uprl?

A kje je trik (poleg oddaljenosti)?

Seveda obstaja nekaj manjših pomislekov. E-Vo kljub oznaki »Honda« ni neposredni izdelek Hondine globalne linije, ampak plod sodelovanja s kitajskim partnerjem Wuyang. Tako bi vam zagotavljanje servisa in rezervnih delov v Evropi najverjetneje povzročilo več sivih las kot madež espressa na novi beli srajci. Poleg tega moč motorja, ki znaša približno 21 konjskih moči (15,8 kW vršne moči), zadostuje za hitro urbano vožnjo, a bi vas na daljših relacijah lahko pustila z željo po dodatnem odmerku kofeina.

Foto: Wuyang-Honda

Zaključek – za zdaj zgolj simpatična utopija?

Wuyang-Honda E-Vo je kot nalašč za urbano džunglo – stilsko dovršena, cenovno privlačna in tehnološko napredna. A ker so v Hondi očitno prepričani, da je Evropa še vedno zadovoljna s klasično bencinsko »kavico«, ta električna specialiteta za zdaj ostaja ekskluzivno na kitajskem trgu.

No, morda pa se Honda nekoč vendarle odloči E-Vo pripeljati tudi v naše kraje. Do takrat, dragi ljubitelji elektrike in café-racerjev, vam ostane le načrtovanje eksotičnih počitnic v Šanghaju – in upanje, da vas na carini ne ustavijo zaradi sumljivo velikega ročnega tovora.

Dodatne Informacije

wuyang-honda.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.