Kitajci so naredili superlimuzino, ki prehiteva Porsche, Rimac in celo lastne ambicije. Xiaomi SU7 Ultra je nov obraz hitrosti – in ima 215 razlogov, zakaj ga morate spoznati. Xiaomi SU7 Ultra je desegel rekord Nürburgring - ki sedaj znaša 7:04:95. Noro! Xiaomi SU7 Ultra je rekorder Nürburgring!
Xiaomi SU7 Ultra je rekorder Nürburgring! Ko smo mislili, da so električne limuzine že dosegle svoje meje, pride Xiaomi – da, tisti Xiaomi, ki vam je naredil telefon – in svetu pokaže, kaj pomeni predrznost. SU7 Ultra ni samo še en električni avtomobil, temveč kvazi-vesoljsko plovilo na štirih kolesih, ki je na Nürburgringu s časom 7 minut in 4,95 sekunde prehitel Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55) in celo eksotični Rimac Nevera (7:05.29). Vsi ti časi so zabeleženi na daljši različici legendarne steze, dolgi 20,8 km (12,9 milj).
Specifikacije, ki podirajo ustaljena pravila
Xiaomi SU7 Ultra je opremljen s tremi elektromotorji, ki skupaj proizvedejo gromozanskih 1.527 konjskih moči (1.137 kW). Pospešek do 100 km/h (62 mph)? Samo 1,98 sekunde. To ga ne postavlja le med najhitrejše električne avtomobile na svetu, temveč med najhitrejše avtomobile sploh – ne glede na pogonski sklop.
Top speed? Med testno vožnjo na dirkališču so z GPS potrdili neverjetnih 346 km/h (215 mph). Xiaomi pa pravi, da lahko SU7 Ultra, opremljen s “track package” opcijo, doseže tudi več kot 350 km/h (217 mph). S tem si je prislužil naziv najhitrejše produkcijske limuzine na svetu – pred Maserati Ghibli 334 Ultima (334 km/h) in Bentleyjem Flying Spur W12.
Velik, težek – a hiter kot strela – Xiaomi SU7 Ultra je rekorder Nürburgring
SU7 Ultra meri 5,113 mm v dolžino in tehta kar 2.360 kg (5.203 lbs). To pomeni, da je večji in težji od Porscheja Taycana. A mu to očitno ne preprečuje, da bi bil brutalno hiter. Xiaomi je v bistvu ustvaril električni “muscle car” prihodnosti – brez potrebe po oktanu.
Cena? Kitajski high-tech luksuz za ceno Tesline opreme
Na Kitajskem se SU7 Ultra prodaja za osnovno ceno 529.900 juanov, kar znaša približno 74.000 ameriških dolarjev oziroma okoli 68.000 evrov. Glede na to, da zmore več kot dvakrat dražji Rimac, je cena naravnost presenetljiva. Seveda gre za ceno na domačem trgu, evropske številke bodo verjetno višje, a vseeno: vrednost za denar je tukaj neizpodbitna.
Zaključek: Xiaomi SU7 Ultra je rekorder Nürburgring – kitajski Elon Musk ima zdaj tudi Nürburgring
Xiaomi SU7 Ultra ni le še ena tehnološka kurioziteta. Gre za serijski avto, ki ima resne ambicije in dokazane rezultate. Prihaja iz podjetja, ki nima avtomobilske dediščine – in ravno zato se zdi, da si upa več. Morda mu manjka zvok motorja z notranjim zgorevanjem, a pri takšni hitrosti ga verjetno ne bi slišali niti, če bi ga imel. Vsekakor pa je SU7 Ultra avtomobil, ki ga bo svet moral vzeti zelo resno. Če se bo cena v Evropi obdržala blizu kitajske, je Xiaomi pravkar izumil novo kategorijo – hipersedan prihodnosti.
Pripravite se: Tesla, Porsche in Rimac imajo zdaj novega tekmeca. In ta prihaja iz vaše zadnje nadgradnje telefona.