fbpx

Xiaomi YU7: SUV, ki diši po Ferrariju in Tesli dela sive lase

Xiaomijev SUV z McLarnovimi žarometi in Porschejevo samozavestjo

Xiaomi YU7
Foto: Xiaomi

Po uspehu SU7 Xiaomi napoveduje nov električni SUV – YU7. Z dizajnom, ki spominja na Ferrari Purosangue in žarometi v slogu McLarna, YU7 obljublja več kot le tehnologijo po dostopni ceni. Če Xiaomi popravi napake pri materialih, ima Porsche resen problem.

Xiaomi je z modelom SU7 dokazal, da je njihov vstop v avtomobilski svet več kot le marketinška poteza. Ta limuzina, ki so jo nekateri primerjali celo s Porsche Taycanom, je šokirala avtomobilsko industrijo. Nič čudnega, da so na Kitajskem že prodali več kot 130.000 primerkov. Ampak zdaj je čas za nekaj višjega, večjega in bolj prestižnega – prihaja Xiaomi YU7, električni SUV, ki bi lahko še bolj pretresel trg.

Dizajn: Ferrari + McLaren = Xiaomi?

Ko prvič pogledate YU7, je jasno, da Xiaomi ne sledi le trendom, ampak si jih drzne interpretirati po svoje.

  • Prednji del: Žarometi, ki močno spominjajo na modele McLaren, poskrbijo za agresiven videz.
  • Stranska linija: Tu je očitna podobnost s Ferrari Purosanguejem – športna eleganca, ki ji uspe biti hkrati mogočna in dinamična.
  • Robustni dodatki: Črna obroba blatnikov in stranskih pragov dodaja pridih crossoverja, medtem ko so dvižne kljuke znak tehnološke prefinjenosti.
Foto: Xiaomi

S 4999 mm dolžine in 3000 mm medosne razdalje obljublja prostorno notranjost, hkrati pa ohranja športne proporce. Teža? Impozantnih, a ne pretiranih 2405 kg. Medtem pa 21-palčna serijska platišča dodajo še več drznosti.

Foto: Xiaomi

Zmogljivosti, ki prepričajo

YU7 poganjata dva elektromotorja, ki skupaj razvijeta 508 kW (približno 680 konjskih moči):

  • Sprednji motor: 220 kW (295 KM)
  • Zadnji motor: 288 kW (386 KM)

Pospešek od 0 do 100 km/h naj bi bil blizu 4 sekundam. Čeprav baterijska kapaciteta še ni razkrita, pričakujemo podobno konfiguracijo kot pri SU7 – torej okoli 90 kWh in doseg blizu 600 km. Hitro polnjenje bo verjetno omogočalo napolnjenost do 80 % v 30 minutah.

Foto: Xiaomi

Kje je še prostor za izboljšave?

Čeprav je SU7 na cesti skoraj kot Taycan, je bilo nekaj razočaranj – predvsem pri materialih v notranjosti. Kot je izpostavil tudi ta tiktoker link, notranjost ne dosega vrhuncev evropskih tekmecev. Če Xiaomi to popravi pri YU7, se Porsche in Tesla lahko začneta resno spraševati, kako naprej.

Cenovna bomba

Ena največjih prednosti Xiaomija je cena. SU7 je na Kitajskem na voljo že za 28.000 € (cena na Kitajskem), kar je toliko kot Tesla Model 3 na kitajskem trgu (tesla je med dražjimi modeli). Če Xiaomi YU7 ohrani podobno strategijo in pristane okoli 35.000 do 40.000 €, bo to eksplozija na trgu električnih SUV-jev. V Evropi bo sicer cena okoli 70.000 evrov, če bo avtomobil prišel na ta trg.


Zaključek: Xiaomi YU7 – SUV, ki ruši pričakovanja

Xiaomi YU7 ni le naslednji električni SUV. Je dokaz, da tehnološki giganti lahko v nekaj letih postanejo resni igralci v avtomobilski industriji. S pridihom Ferrarija, zmogljivostmi Taycana in ceno, ki se Tesli zdi kot nočna mora, YU7 obljublja veliko.

Če Xiaomi popravi malenkosti in izboljša materiale, lahko pričakujemo, da bo to vozilo postalo simbol nove dobe električne mobilnosti. Porsche, Tesla, pripravita se – poletje 2025 bo vroče!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.