fbpx

YouTube 2025: Leto, ko je Brainrot premagal Hollywood in je MrBeast še vedno kralj

Kaj je IN in kaj je OUT?!

YouTube 2025
Foto: Jan Macarol / Aiart

YouTube je letos upihnil 20 svečk. Dvajset let. To je v avtomobilskem svetu starost, pri kateri model postane "youngtimer", v svetu tehnologije pa je to ekvivalent obdobja iz mezozoika. A če ste mislili, da se bo ta stari dizel upehal, ste se motili. YouTube leta 2025 ni le platforma; je kulturni narekovalec, ki določa, kaj bomo jedli, poslušali in o čem bomo govorili ob kavi. Ali pa v mojem primeru, ob kozarcu vina, medtem ko se čudim, zakaj ljudje gledajo druge ljudi, ki gledajo druge ljudi. Dobrodošli v letu 2025. To je YouTube 2025.

Če bi mi nekdo pred desetimi leti rekel, da bo beseda leta 2024 “Brainrot“, bi ga vprašal, če je to ime novega modela Lotusa, ki ne vžge v dežju. A tukaj smo. Pop kultura v letu 2025 ne nastaja več v studiih v Los Angelesu, ampak v spalnicah ustvarjalcev. To je leto, ko so se meje med fikcijo in realnostjo dokončno zbrisale. To je YouTube 2025.

Poglejte samo fenomen KPop Demon Hunters. Gre za serijo, a oboževalci so fiktivno skupino iz serije, imenovano HUNTR/X, vzeli za svojo, kot da gre za resničen bend. Ustvarjali so “fancame”, analizirali koreografije in pretakali njihovo glasbo, dokler ni postala resnična uspešnica. To je genialno. To je, kot da bi jaz narisal avto na prtiček, internet pa bi me prepričal, da ga lahko vozim.

In potem je tu Squid Game. Še vedno. Serija, ki dokazuje, da ljudje uživamo v distopiji, dokler je v visoki ločljivosti 4K. A kar je resnično fascinantno, je to, kako so ustvarjalci razširili te svetove. Skeči, rekreacije izzivov in neskončne analize so poskrbeli, da je originalna vsebina le gorivo za neskončen ogenj uporabniških vsebin.

Igralci iger so postali novi režiserji

Če ste letos čakali na veliko igro studia EA ali Ubisoft, ste verjetno zamudili bistvo. Največji “gaming” trenutki leta 2025 niso prišli iz korporacij, ampak iz platforme Roblox. Igre, kot sta Grow a Garden in ironično poimenovana Steal a Brainrot, so prevladovale v pogovorih.

“Ironija je mrtva. Živela meta-ironija.”

To je fascinanten premik. Medtem ko avtomobilska industrija vlaga milijarde v razvoj avtonomne vožnje, ki še vedno ne deluje povsem, so otroci na Robloxu zgradili lastne ekonomije in svetove, ki so bolj zanimivi od marsikaterega hollywoodskega “blockbusterja”. In ne smemo pozabiti na Nintendo Switch 2. Končno je tu in internet je ponorel. To je verjetno edina konzola, ki ima manj konjskih moči kot moj mešalnik, a ponuja več zabave kot Ferrari v prometnem zamašku.

MrBeast: Toyota Hilux interneta

Če obstaja ena stalnica v tem kaosu, je to MrBeast. Že šesto leto zapored je na vrhu lestvice najboljših ustvarjalcev. On je kot Toyota Hilux – neuničljiv, zanesljiv in povsod prisoten. Njegova sposobnost, da vsako leto znova dvigne lestvico absurda in produkcije, je vredna spoštovanja.

A letos mu za vrat dihajo novi izzivalci. IShowSpeed je premaknil meje mogočega s svojimi 24/7 prenosi v živo. Tip potuje po državi, prenaša vsako sekundo svojega življenja in milijoni gledajo. To je resničnostni šov brez scenarija in brez varnostne mreže. Potem je tu CoryxKenshin, ki je dokazal, da zvestoba občinstva šteje več kot mimoidoči trendi – njegovi oboževalci so dobesedno razgrabili njegovo samozaložniško manga serijo. To je moč blagovne znamke, o kateri sanjajo pri BMW-ju.

Glasba: Ko algoritem pleše – YouTube 2025

Glasbene lestvice leta 2025 so dokaz, da nostalgija in K-Pop vladata svetu. Skladba “APT.”, sodelovanje med ROSÉ in Brunom Marsom, je podrla rekord za najhitrejši K-Pop video, ki je dosegel milijardo ogledov (1.000.000.000). S tem so končno vrgli s prestola legendo “Gangnam Style”.

To je inženiring pop glasbe na najvišji ravni. Je nalezljivo, spolirano in optimizirano za kratke videoposnetke. Na lestvicah “Shorts” vidimo popolno dominanco hitrih ritmov in virusnih izsekov. Če pesem ne ujame vaše pozornosti v prvih treh sekundah, v letu 2025 ne obstaja. Bruno Mars je očitno našel formulo za večni uspeh, saj se pojavlja povsod, tudi z Lady Gaga pri uspešnici “Die With A Smile”.

Top komadi leta  …. 

      1. Bruno Mars, Lady Gaga  – Die With A Smile
      2. Rosé, Bruno Mars  – APT.
      3. HUNTR/X (KPop Demon Hunters Cast) – Golden
      4. Saja Boys (KPop Demon Hunters Cast) – Soda Pop
      5. Saja Boys (KPop Demon Hunters Cast) – Your Idol
      6. Victor Valverde, Jr Torres – El Mayor de los Ranas
      7. HUNTR/X (KPop Demon Hunters Cast) – How It’s Done
      8. Alex Warren – Ordinary
      9. Kendrick Lamar, SZA – Luther
      10. Kendrick Lamar – tv off

 

Podkasti: Nova televizija – YouTube 2025

Medtem ko televizija počasi umira tiho smrt v kotu dnevne sobe, podkasti cvetijo. The Joe Rogan Experience ostaja na vrhu. Ljudje želijo dolge, nefiltrirane pogovore. Želijo si slišati mnenja, ki niso prečiščena skozi deset filtrov PR služb. To je osvežujoče. Na seznamu so tudi Kill Tony, ki vrača surovi humor, in The Diary Of A CEO, ki dokazuje, da si vsi želimo biti produktivnejši, čeprav videe gledamo ob dveh zjutraj.

Zaključek: Vrtiljak, ki se ne ustavi – YouTube 2025

Leto 2025 na YouTubu je bilo kaotično, glasno in vizualno prenasičeno. Bilo je leto, ko so fiktivni K-Pop bandi postali resnični, ko je beseda “Brainrot” postala legitimna kategorija zabave in ko je Bruno Mars dokazal, da je še vedno najbolj kul maček v mestu.

Je to visoka kultura? Verjetno ne. Je pa prekleto zabavno. YouTube je postal ogledalo naše družbe – včasih je slika popačena, včasih preveč svetla, a nikoli ni dolgočasna. In če sem iskren, v svetu, kjer se zdi, da gre vse narobe, je točno to tisto, kar potrebujemo. Malo eskapizma, malo smeha in občutek, da smo vsi del istega, čudnega digitalnega plemena.

Če želite videti, kje ste v tej zgodbi vi, preverite svoj YouTube Recap. Morda boste ugotovili, da ste letos preživeli preveč časa ob gledanju, kako nekdo obnavlja zarjavel traktor. In veste kaj? S tem ni nič narobe.

City Magazine uredništvo priporoča: Oglejte si zmagovalni video leta in preverite, ali razumete “Brainrot” humor, preden ga pokažete svojim nečakom. Verjemite, potrebovali boste podnapise.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.