Vancouverska trgovina z živili East West Market se je domislila zanimivega načina, s katerim želijo kupce prepričati, da nehajo uporabljati plastične vrečke – in tako je verjetno prav, ker vam bo Zemlja hvaležna!
Kanadčani po podatkih organizacije Greenpeace Canada vsako leto zavržejo 3,25 milijona ton plastičnih odpadkov, kar nanese za približno 140 tisoč polnih tovornjakov za odvoz smeti. Špecerija East West Market se je s težavo spopadla tako, da je na svoje plastične vrečke natisnila nadležne logotipe lažnih trgovin.
Kupcem je ponudila 3 različice najnovejših plastičnih vrečk s sledečimi napisi: “Into the Weird Adult Video Emporium”, “Dr. Toews Wart Ointment Wholesale” in “Colon Care Co-op”. Prva od njih predstavlja trgovino s filmi za odrasle, druga prodajalno mazil za bradavice, tretja pa organizacijo za nego debelega črevesa.
Lastnik trgovine David Lee Kwen ob tem poudarja, da si mnogo ljudi sicer lasti vrečke za večkratno uporabo, a jih pogosto pozabi prinesti s seboj v trgovino. Verjamemo, da bo East West Market z zanimivo taktiko stranke uspel prepričati, da okolju prijazne vrečke ne pustijo doma.