Coca-Cola in Carlsberg predstavljata steklenice iz rastlinja, ki se razgradijo v enem letu

Vsi se vemo, da ima odlaganje plastičnih steklenic levji delež pri svetovni podnebni krizi. Ampak, a se tega tudi resnično zavedamo? V svetu, ki letno proizvede 300 milijonov plastike, si obupno želimo, da bi imeli še druge možnosti! Tukaj nam lahko na pomoč priskoči nizozemsko podjetje Avantium. S podporo večjih podjetij, kot so Coca-Cola, Carlsberg in Danone, razvijajo “rastlinsko plastiko”, ki bi lahko nadomestila klasično plastiko, uporabljeno v prehrambenih verigah.

Nizozemsko podjetje Avantium želi zmanjšati odvisnost trga od fosilnih goriv, in sicer z razvojem “rastlinske plastike”. Nov, plastiki podoben material, je izdelan iz koruze, pšenice in sladkorne pese. “Ta plastika ima zelo privlačne podatke o trajnosti, saj ne uporablja nobenih fosilnih goriv in jo je mogoče reciklirati – prav tako pa bi se v naravi razgradila veliko hitreje od običajne plastike,” je za časnik The Guardian dejal izvršni direktor Avantiuma, Tom Van Aken.

To bi lahko močno spremenilo svet, saj je onesnaževanje s plastiko v današnjem času ena naših največjih težav, ki pa ne neha rasti. Plastične steklenice in delce mikroplastike lahko najdemo na vsaki plaži na svetu, seveda pa vplivajo tudi na morsko življenje.

V letu 1950 je svetovna populacija, 2,5 milijardi prebivalcev, proizvedla približno 1,5 milijona ton pastike. Do leta 2016 pa je več kot 7 milijard prebivalcev proizvedlo že več kot 320 milijonov ton plastike. Pričakuje se, da bo ta številka do 2034 naraščala in se podvojila. Zato so vsa prizadevanja zmanjšanja proizvodnje plastike ključnega pomena.

Pričakuje se, da bomo do leta 2034 proizvedli več kot 640 milijonov ton plastike!
Pričakuje se, da bomo do leta 2034 proizvedli več kot 640 milijonov ton plastike!

Myriam Shingleton, podpredsednica razvojne skupine pri Carlsbergu, je izjavila, da naj bi podjetje inovativno spremenilo vse svoje embalaže. “Zadovoljni smo z napredkom, ki smo ga doslej dosegli na področju razvoja Green Fiver Bottle. Čeprav še nismo povsem tam, sta prototipa pomemben korak k uresničevanju naše končne ambicije, da pride ta produkt na tržišče,” še dodaja. Pričakuje se, da bo to leta 2023.

Dodatne Informacije

Več informacij:
avantium.com

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Stopilo ti bo srce: moški v viralnem videu pokaže, kako prebudi svojega slepega in gluhega psa, ne da bi ga prestrašil!