fbpx

Zaradi koronavirusa Kitajska beleži povečanje števila ločitev!

Bivanje med štirimi stenami je bilo za nekatere očitno preveč.

Razsajanje novega koronavirusa v teh dneh od nas zahteva, da se poskusimo čim bolj zadrževati doma. Določen del ljudi mora še vedno hoditi v svoje običajne službe, a nekateri lahko zaradi preventive in ker jim delo to omogoča, svoje službe opravljajo od doma. Na Kitajskem tovrstna domača karantena velja že kar nekaj tednov, njeni učinki pa poleg upada okužb prinašajo še eno presenetljivo stvar. V zadnjih nekaj tednih so namreč zabeležili povečanje števila prošenj za ločitev. Razlog pa je ta, da partnerja preživita preveč časa skupaj.

Glavni razlog za ločitev je bilo preveč preživetega časa skupaj
Glavni razlog za ločitev je bilo preveč časa, preživetega skupaj.
Zveni kar malce skregano z logiko, a znano je, da določeni pari bolje funkcionirajo, če niso skupaj ravno 24 ur na dan. Odhod v službo je lahko že zadosten “oddih”, da se na koncu dneva ne spreta za vsako malenkost. Domača karantena pa očitno nekaterim parom dokazuje, da se v bistvu ne prenesejo. Našteli so več kot 300 prošenj za ločitev, razlog pa je bil vedno enak. Na določenih izpostavah so prejeli do 14 prošenj na dan. Več kot 14 parov na dan pa ne morejo obravnavati, zato so število omejili na 10.

Tudi pri nas se začenja obdobje domačih karanten in s tem intimnejšega bivanja z svojimi partnerji. Nihče se ne more v vsem popolnoma strinjati, zato so občasni prepiri zaradi malenkosti pričakovani. Kdo pa jih nima? Pomembno je, da se imamo tudi v teh težjih časih radi in da kljub prepirčku ne spregledamo vsega lepega, kar se nam je skupaj pripetilo. Na Kitajskem namreč menijo, da se odločitev o ločitvi sprejema prenaglo.

Spomnimo se tudi na vse tiste lepe trenutke
Spomnimo se tudi na vse tiste lepe trenutke.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.