混合动力车带有沉闷汽车的不祥含义,不适合冒险家、享乐主义者和辛烷迷。标致 3008 Hybrid4 的创造者颠覆了这个故事,为我们提供了一款颠覆这一基本信念的汽车行业产品。 3008 绝不是一辆无聊的汽车,因为它可以在 8.5 秒内将这位环保家庭男士加速到 100 公里/小时。在此过程中,他将配备 200 马力的电动和柴油发动机。是的,你没听错!它是世界上第一款以“瓦斯油”为动力的混合动力车。
In tu se ta odlična zgodba, drugačnosti šele prične. Peugeot 3008 hybrid4 se od svojega “navadnega” brata vizualno ne razlikuje. Gre za simpatičen crossover, ki so ga glede na svoje poslanstvo in image dodobra “popeglali” in bogato opremili. Testni je namreč bil po meri pravega francoskega gospoda. Le-ta pa je tisti, ki potrebuje vozilo s 1001 obrazom.
Takšnim, s katerim lahko svojo družino odpelje na dopust, ženo na večerno predstavo v opero, poslovnega partnerja pa navduši s svojo ekološko ozaveščenostjo. V trenutkih, ko se sam znajde za volanom, mu avto omogoča, da v sebi zopet najde tisto otroško predrznost. In to s 杂交种 4 kolesnim pogonom, ki mu manjši terenski izzivi nikakor ne povzročajo preglavic. Avtomobil resnično preseneča s tem, da ga nikakor ne moremo umestiti v neko togo kategorijo. Je to, kar od njega pričakuješ in to kar v njem iščeš.
是的, peugeot 3008 hybrid4 je v marsičem posebnež in brez dvomov vozilo za katerim se obračajo glave. To pa ni nujno oblika in pojavnost, okusi so namreč različni. Do hitrosti 55 km/h se to vozilo pelje brezslišno, ker pri pešcih velikokrat povzroča 惊喜, zmedo 同时 začudenje. Simpatična je situacija, ko se peljete mimo nekoga in pogledate v vzratno ogledalo. Verjamite, neslišnost tega vozila v mestni vožnji bo zagotovo opažena.
Drugače pa je peugeot 3008 pred kratkim doživel oblikovno prenovo, kjer so mu uspeli “polikati gubice” ter dodati nekaj sladkorčkov kot so led zadnje luči in prednja optika z led dodatkom. S tem so mu vdihnili lepo dozo zrele svežine.
Občutki v vožnji
V dolgočasne podrobnosti se ne bomo spuščali. Peugeot 3008 hybrid4 je tako zelo poseben, da ga lahko opišemo z nekaterimi sladkorčki. Avtomobil ne zaženete na klasičen način, temveč neslišno. Z mesta bo skoraj vedno spelje na elektriko, ko mu na pomoč priskoči dizelski motor pa boste imeli na voljo skoraj 200 konjičev hibridne moči. Obstajajo štirje režimi vožnje, od tega naj izpostavimo 四轮驱动 način, ki tale 交叉 spremeni v pravega terenca in električni način, ki omogoča vstrajanje pri vožnji z električnim motorjem, a le ob določenih pogojih. Zaradi varnosti je vselej na razploago motorni “backup”, ki se pridruži električnemu motorju, takoj ko potrebujete moč, oziroma pospešek.
Avtomobil ima dobro lego na cesti, kljub svoji višini ni pretiranega nagibanja karoserije. Nekoliko moteč se zdi le menjalnik, ki včasih ne sledi živemu karakterju tega hibrida in je prepočasen. Osnovni tovarniški podatki o pospeševanju navajajo 8.5 sekunde do 100 公里/小时, kar je izvedljivo ko preklopite v “šport” program, ki avtomobilu v trenutku ukine “eko” noto in ga spremeni v urbanega divjaka. Ta uspe doseči hitrost 191 km/h, kar je za 1.8 tone težko “terensko” vozilo zelo spodoben podatek. Pri tem pa vozilo skoraj v nobenem primeru ne bo porabilo več kot 7 litrov dizelskega goriva. Ta številka načeloma ni pretirano nižja od nekaterih konkurentov. A toliko veselja, kot ga ponuja ta avtomobil in mere drugačnosti pri konkurenci ne boste dobili.
V avtomobilskem svetu je peugeot 3008 hybrid4 tako ali drugače zapisan v zgodovino. S svojo nenavadno kombinacijamo pogona in pojavnosti pa mu lahko opravičeno nadanemo naziv najbolj nedolgočasnega hibrida na svetu! Nekoliko visoka je le cena, ki pa, ko se ozremo po trgu niti ni tako pretirano visoka, za tehnologijo in osebni slog, ki ga z nakupom tega vozila dobite.