FBピクセル

テスト: 3008 Hybrid4 - おそらく世界で最も退屈なハイブリッド

ハイブリッドというと、冒険家、快楽主義者、オクタン価中毒者には向かない、退屈な車という不気味な意味合いが強い。 peugeot 3008 hybrid4 では、クリエイターはこの物語をひっくり返し、この基本的な信念をひっくり返す自動車業界の製品を私たちに提供してくれました。 3008 は、エコファミリーマンをわずか 8.5 秒で時速 100 km まで加速させるので、決して退屈な車ではありません。その際、彼は200馬力の電気エンジンとディーゼルエンジンを搭載することになる。はい、正しく聞こえました!世界初の「軽油」を燃料とするハイブリッドです。

In tu se ta odlična zgodba, drugačnosti šele prične. Peugeot 3008 hybrid4 se od svojega “navadnega” brata vizualno ne razlikuje. Gre za simpatičen crossover, ki so ga glede na svoje poslanstvo in image dodobra “popeglali” in bogato opremili. Testni je namreč bil po meri pravega francoskega gospoda. Le-ta pa je tisti, ki potrebuje vozilo s 1001 obrazom.

3008 Hybrid4 je posebnež s 1001 obrazom.
3008 Hybrid4 je posebnež s 1001 obrazom.

Takšnim, s katerim lahko svojo družino odpelje na dopust, ženo na večerno predstavo v opero, poslovnega partnerja pa navduši s svojo ekološko ozaveščenostjo. V trenutkih, ko se sam znajde za volanom, mu avto omogoča, da v sebi zopet najde tisto otroško predrznost. In to s hibridnim 4 kolesnim pogonom, ki mu manjši terenski izzivi nikakor ne povzročajo preglavic. Avtomobil resnično preseneča s tem, da ga nikakor ne moremo umestiti v neko togo kategorijo. Je to, kar od njega pričakuješ in to kar v njem iščeš.

Impuzanten zadek v katerem se skriva sicer povprečnih 432 litrov prtljažnega prostora.
Impuzanten zadek v katerem se skriva sicer povprečnih 432 litrov prtljažnega prostora.

はい、 peugeot 3008 hybrid4 je v marsičem posebnež in brez dvomov vozilo za katerim se obračajo glave. To pa ni nujno oblika in pojavnost, okusi so namreč različni. Do hitrosti 55 km/h se to vozilo pelje brezslišno, ker pri pešcih velikokrat povzroča 驚き, zmedo そして同時に začudenje. Simpatična je situacija, ko se peljete mimo nekoga in pogledate v vzratno ogledalo. Verjamite, neslišnost tega vozila v mestni vožnji bo zagotovo opažena.

Režime vožnje voznik upravlja s priročnim gumbom, kjer izbira med ZEV (elekrtični pogon), 4WD, Sport in Auto (kombiniran hibridni pogon)
Režime vožnje voznik upravlja s priročnim gumbom, kjer izbira med ZEV (elekrtični pogon), 4WD, Sport in Auto (kombiniran hibridni pogon)

Drugače pa je peugeot 3008 pred kratkim doživel oblikovno prenovo, kjer so mu uspeli “polikati gubice” ter dodati nekaj sladkorčkov kot so led zadnje luči in prednja optika z led dodatkom. S tem so mu vdihnili lepo dozo zrele svežine.

Občutki v vožnji so za tovrstno vozilo odlični. Dinamika je presenetljiva!
Občutki v vožnji so za tovrstno vozilo odlični. Dinamika je presenetljiva!

Občutki v vožnji

V dolgočasne podrobnosti se ne bomo spuščali. Peugeot 3008 hybrid4 je tako zelo poseben, da ga lahko opišemo z nekaterimi sladkorčki. Avtomobil ne zaženete na klasičen način, temveč neslišno. Z mesta bo skoraj vedno spelje na elektriko, ko mu na pomoč priskoči dizelski motor pa boste imeli na voljo skoraj 200 konjičev hibridne moči. Obstajajo štirje režimi vožnje, od tega naj izpostavimo 4WD način, ki tale クロスオーバー spremeni v pravega terenca in električni način, ki omogoča vstrajanje pri vožnji z električnim motorjem, a le ob določenih pogojih. Zaradi varnosti je vselej na razploago motorni “backup”, ki se pridruži električnemu motorju, takoj ko potrebujete moč, oziroma pospešek.

Zanimiv obraz je pred kratkim doživel rahlo osvežitev.
Zanimiv obraz je pred kratkim doživel rahlo osvežitev.

Avtomobil ima dobro lego na cesti, kljub svoji višini ni pretiranega nagibanja karoserije. Nekoliko moteč se zdi le menjalnik, ki včasih ne sledi živemu karakterju tega hibrida in je prepočasen.  Osnovni tovarniški podatki o pospeševanju navajajo 8.5 sekunde do 100km/h, kar je izvedljivo ko preklopite v “šport” program, ki avtomobilu v trenutku ukine “eko” noto in ga spremeni v urbanega divjaka. Ta uspe doseči hitrost 191 km/h, kar je za 1.8 tone težko “terensko” vozilo zelo spodoben podatek. Pri tem pa vozilo skoraj v nobenem primeru ne bo porabilo več kot 7リットル dizelskega goriva. Ta številka načeloma ni pretirano nižja od nekaterih konkurentov. A toliko veselja, kot ga ponuja ta avtomobil in mere drugačnosti pri konkurenci ne boste dobili.

Vozilo lahko služi v več vlogah. Kot kočija vaše družine, poslovni avtomobil ali vsestranska večživka. Všeč nam je!
Vozilo lahko služi v več vlogah. Kot kočija vaše družine, poslovni avtomobil ali vsestranska večživka. Všeč nam je!

V avtomobilskem svetu je peugeot 3008 hybrid4 tako ali drugače zapisan v zgodovino. S svojo nenavadno kombinacijamo pogona in pojavnosti pa mu lahko opravičeno nadanemo naziv najbolj nedolgočasnega hibrida na svetu! Nekoliko visoka je le cena, ki pa, ko se ozremo po trgu niti ni tako pretirano visoka, za tehnologijo in osebni slog, ki ga z nakupom tega vozila dobite.

詳しくは

試乗車の価格: 38.700 evrov (od 36.000 evrov)

詳しくは: 
http://www.peugeot.si 

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。