fbpx

Test: 3008 Hybrid4 - probabilmente l'ibrido più noioso del mondo

Gli ibridi si aggrappano alla connotazione minacciosa di auto noiose che non sono adatte ad avventurieri, edonisti e drogati di ottano. Con la peugeot 3008 hybrid4, i creatori hanno capovolto questa storia e ci hanno offerto un prodotto dell'industria automobilistica che capovolge questa convinzione di base. La 3008 è tutt'altro che un'auto noiosa, poiché spingerà l'eco padre di famiglia a 100 km/h in appena 8,5 secondi. In tal modo, sarà accompagnato da motori elettrici e diesel da 200 cavalli. Sì, hai sentito bene! È il primo ibrido al mondo alimentato a "gasolio".

In tu se ta odlična zgodba, drugačnosti šele prične. Peugeot 3008 hybrid4 se od svojega “navadnega” brata vizualno ne razlikuje. Gre za simpatičen crossover, ki so ga glede na svoje poslanstvo in image dodobra “popeglali” in bogato opremili. Testni je namreč bil po meri pravega francoskega gospoda. Le-ta pa je tisti, ki potrebuje vozilo s 1001 obrazom.

3008 Hybrid4 je posebnež s 1001 obrazom.
3008 Hybrid4 je posebnež s 1001 obrazom.

Takšnim, s katerim lahko svojo družino odpelje na dopust, ženo na večerno predstavo v opero, poslovnega partnerja pa navduši s svojo ekološko ozaveščenostjo. V trenutkih, ko se sam znajde za volanom, mu avto omogoča, da v sebi zopet najde tisto otroško predrznost. In to s ibrido 4 kolesnim pogonom, ki mu manjši terenski izzivi nikakor ne povzročajo preglavic. Avtomobil resnično preseneča s tem, da ga nikakor ne moremo umestiti v neko togo kategorijo. Je to, kar od njega pričakuješ in to kar v njem iščeš.

Impuzanten zadek v katerem se skriva sicer povprečnih 432 litrov prtljažnega prostora.
Impuzanten zadek v katerem se skriva sicer povprečnih 432 litrov prtljažnega prostora.

SÌ, peugeot 3008 hybrid4 je v marsičem posebnež in brez dvomov vozilo za katerim se obračajo glave. To pa ni nujno oblika in pojavnost, okusi so namreč različni. Do hitrosti 55 km/h se to vozilo pelje brezslišno, ker pri pešcih velikokrat povzroča una sorpresa, zmedo e allo stesso tempo začudenje. Simpatična je situacija, ko se peljete mimo nekoga in pogledate v vzratno ogledalo. Verjamite, neslišnost tega vozila v mestni vožnji bo zagotovo opažena.

Režime vožnje voznik upravlja s priročnim gumbom, kjer izbira med ZEV (elekrtični pogon), 4WD, Sport in Auto (kombiniran hibridni pogon)
Režime vožnje voznik upravlja s priročnim gumbom, kjer izbira med ZEV (elekrtični pogon), 4WD, Sport in Auto (kombiniran hibridni pogon)

Drugače pa je peugeot 3008 pred kratkim doživel oblikovno prenovo, kjer so mu uspeli “polikati gubice” ter dodati nekaj sladkorčkov kot so led zadnje luči in prednja optika z led dodatkom. S tem so mu vdihnili lepo dozo zrele svežine.

Občutki v vožnji so za tovrstno vozilo odlični. Dinamika je presenetljiva!
Občutki v vožnji so za tovrstno vozilo odlični. Dinamika je presenetljiva!

Občutki v vožnji

V dolgočasne podrobnosti se ne bomo spuščali. Peugeot 3008 hybrid4 je tako zelo poseben, da ga lahko opišemo z nekaterimi sladkorčki. Avtomobil ne zaženete na klasičen način, temveč neslišno. Z mesta bo skoraj vedno spelje na elektriko, ko mu na pomoč priskoči dizelski motor pa boste imeli na voljo skoraj 200 konjičev hibridne moči. Obstajajo štirje režimi vožnje, od tega naj izpostavimo 4 ruote motrici način, ki tale incrocio spremeni v pravega terenca in električni način, ki omogoča vstrajanje pri vožnji z električnim motorjem, a le ob določenih pogojih. Zaradi varnosti je vselej na razploago motorni “backup”, ki se pridruži električnemu motorju, takoj ko potrebujete moč, oziroma pospešek.

Zanimiv obraz je pred kratkim doživel rahlo osvežitev.
Zanimiv obraz je pred kratkim doživel rahlo osvežitev.

Avtomobil ima dobro lego na cesti, kljub svoji višini ni pretiranega nagibanja karoserije. Nekoliko moteč se zdi le menjalnik, ki včasih ne sledi živemu karakterju tega hibrida in je prepočasen.  Osnovni tovarniški podatki o pospeševanju navajajo 8.5 sekunde do 100 chilometri all'ora, kar je izvedljivo ko preklopite v “šport” program, ki avtomobilu v trenutku ukine “eko” noto in ga spremeni v urbanega divjaka. Ta uspe doseči hitrost 191 km/h, kar je za 1.8 tone težko “terensko” vozilo zelo spodoben podatek. Pri tem pa vozilo skoraj v nobenem primeru ne bo porabilo več kot 7 litri dizelskega goriva. Ta številka načeloma ni pretirano nižja od nekaterih konkurentov. A toliko veselja, kot ga ponuja ta avtomobil in mere drugačnosti pri konkurenci ne boste dobili.

Vozilo lahko služi v več vlogah. Kot kočija vaše družine, poslovni avtomobil ali vsestranska večživka. Všeč nam je!
Vozilo lahko služi v več vlogah. Kot kočija vaše družine, poslovni avtomobil ali vsestranska večživka. Všeč nam je!

V avtomobilskem svetu je peugeot 3008 hybrid4 tako ali drugače zapisan v zgodovino. S svojo nenavadno kombinacijamo pogona in pojavnosti pa mu lahko opravičeno nadanemo naziv najbolj nedolgočasnega hibrida na svetu! Nekoliko visoka je le cena, ki pa, ko se ozremo po trgu niti ni tako pretirano visoka, za tehnologijo in osebni slog, ki ga z nakupom tega vozila dobite.

Maggiori informazioni

Prezzo del veicolo di prova: 38.700 evrov (od 36.000 evrov)

Maggiori informazioni: 
http://www.peugeot.si 

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.