fbpx

Zlati Boben – 21. Mednarodni oglaševalski festival

4-dnevni festival namenjen kreativnosti, številnim odličnim izobraževanjem in seveda nasploh tistim, ki si želijo ustvarjati v svetu kreativne oglaševalske industrije. Letošnja tema mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati Boben se glasi: "Kreativnost, vsebina in sreča".

Pomembne Informacije
Kdaj?
do
Kje?
Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenija
Dogodek na Facebooku
Vstopnina
ni podatka

Novost letošnjega festivala je nova nagrada v tekmovanju – Velika nagrada za družbeno koristna dela (Good Cause Grand Prix) in dve novi tekmovalni skupini. Tekmovanje Zlatega bobna je razdeljeno na dve sekciji, imenovani Enokanalna (Single Channel) in Večkanalna (Multi Channel), ki ju bosta ocenjevali dve mednarodni žiriji vrhunskih mednarodnih strokovnjakov oglaševalske industrije. Sekcija Single Channel je namenjena delom, ki jih odlikuje najbolj kreativna in učinkovita uporaba posameznega komunikacijskega kanala. Sekcija Multi Channel pa je namenjena delom, ki promovirajo kreativno uporabo in integracijo več kanalov.

Zlati Boben  prinaša veliko odličnih predavanj in druženj s strokovnjaki ter drugimi gosti, ki prinašajo veliko kulturno pestrost in tudi številne priložnosti za nadgradnjo vaše kariere v oglaševalskih vodah. Uvodni dan festivala v torek, si bodo udeleženci že lahko ogledali prve projekcije najboljših kreativni del, prijavljenih v letošnjo tekmo Zlatega bobna, zvečer pa se začenja že prva večerna zabava.

Med zanimivimi govorci na letošnjem oglaševalskem festivalu bodo tudi Mike Glaser (tržni vodja, Google Creative Partnerships), Katerina Kondratenko (marketinški direktor v Chocolate, Nestle Russia LLC), Paul Arnold (ustanovni partner in svetovalec, Paul Arnold Consulting, VB) in še veliko drugih.

Dodatne Informacije

Več informacij:
goldendrum.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.