Pri oblikovanju embalaže izdelkov je dobro posvojiti znano mizarsko pravilo: ''Dvakrat meri, enkrat reži'', da se proizvajalec izogne nerodnostim, ki jim boste priča v nadaljevanju. Zakaj? Ker ima embalaža izdelka, predvsem izdelka vsakdanje rabe, vpliv na to, kako kupci sprejmejo izdelek blagovne znamke in se na podlagi nje tudi odločijo za nakup. Primere dobre prakse poznamo, zato raje poglejmo, kako se to ne dela.
Seveda si kupec predstave o blagovni znamki ne ustvari le preko embalaže, a na prodajnem mestu ima ta vlogo ustvarjanja prvega vtisa in vsi vemo, kako težko je sprati madež na kupčevem umu.
PREBERITE ŠE: 16 oglasov, ki so se znašli na napačnem mestu ob napačnem času
Embalaža je sekundi oglas in nemi prodajalec, zato je ključno, da jo oblikovalci ukrojijo tako, da bodo kupcem “prav”. Za dizajnom pa ne stoji samo trženjska strategija, pač pa tudi psihologija, ki v izdelke rada zamaskira oglaševalske trike, vendar pa v naslednjih primerih ne bomo ugotavljali ali nas zavajajo ali ne, pač pa, kje je imel oblikovalec glavo.
Povzeto in prirejeno po:
www.boredpanda.com