Audi je s futuristično študijo dvovratnega kupeja stopil v novo oblikovalsko obdobje audijevih modelov v prihodu, Prologue poleg oblikovne evolucije ponuja tudi izredno futuristično zasnovano notranjost in celo falango novih asistenčnih sistemov, ki bodo v prihodnjih letih zagotovo krasili modele VW koncerna.
Na sprednjem delu dominira ogromna impozantna motorna maska, ki jo obkrožajo zelo ostro zašiljeni prednji svetili in meglenki, pokrov motorja pa je roadstersko nizek in večkrat “prelomnjen”. glavni svetili cestišče osvetljujeta v matrični laserski tehnologiji. Na boku poglede privabljajo ogromne kolesne odprtine, ki medse sprejmejo platišča v izmeri 22-palcev, bočna linija je izredno visoka, kar za seboj potegne izredno ozka bočna stekla, kar še poudari vtis dinamičnosti.
Notranjost je osnovana na študiji gran turismo design in je namenjena tako izraziti športnosti kot ležernemu in udobnemu potovanju. glede na voznikove želje in stil vožnje se prilagodijo tudi merilniki in uporabniški vmesnik na osrednjem zaslonu, prav vse tipke pa so strnjene v MMI vmesnik neposredno za prestavno ročico, s katerim potniki upravljajo s klimatsko napravo, informacijsko-zabavnim sistemom in med seboj tudi komunicirajo. Notranjost je tako izredno prečiščena in futuristična, materiali pa skrbno izbrani in prestižni.
Sopotnik bo imel pred seboj ločen OLED zaslon s funkcijami ki pritičejo (samo) njemu/njej, ko le tega ne bo uporabljal pa se bo zaslon samodejno ugasnil in deloval kot aplikacija iz klavirske črnine.
Štirisedežni kupe bo premogel tudi funkcijo “the butler” (op. prev. sluga), ki bo predstavljal inovativni pametni softverski program, ki bo na podlagi prepoznave voznika preko pametnega telefona, le temu prilagodil nastavitve sedeža in delovanja klimatske naprave, glede na njihove potrebe in preference, obenem pa vozniku sugeriral in predvajal najbolj zaželjeno glasbo in samodejno ponudil nekaj najbolj priljubljenih poti ter mu do njih tudi navigiral.
Prologe pa se ponaša tudi z naslednjo generacijo audijevega sistema phone box, ki se imenuje “easy slot” sistem, ki bo lahko istočasno povezal več pametnih telefonov z informacijsko zabavnim sistemom avtomobila in jih brezžično tudi napolnil.
Pod pokrovom gara 4,0-litrski biturbo V8 bencinar iz katerega so inženirji uspeli iztisniti 605 KM moči in 553 Nm navora, kar naj bi zadostovalo za pospešek do stotice v 3,7 sekunde.