fbpx

Hipster, umakni se, v mestu je nov šerif – Yuccie

Hipster je mrtve, živel Yuccie!

Kdo ali kaj so hipsterji je tema brez dna, zato ne bomo drezali v osir. Sicer pa sploh ni več važno, saj je v mestu nov šerif - yucciji. Kdo je #yuccie?! Gre za mlade urbane kreativce (Young Urban Creative), ''ločino'' hipsterjev, ki so šli na svoje, ker se jim zdi oznaka hipster napačna in žaljiva. Posedujejo kreativnost hipsterjev, a so uspešni kot japiji.

Yucciji so nova skupnost, ki jo tvori košček generacije Y, nastala pa je iz neodobravanja termina hipster, ki da je netočen in žaljiv. Ne definira jih samo njihovo premoženje, saj bi v želji po zasledovanju svojih sanj raje pustili službo od osme do četrte, kot pa vztrajali pri nečem, kar jih ne osrečuje oziroma jih kreativno duši. Menijo, da si to ne samo zaslužimo, ampak da bi morali na račun tega profitirati. Na spletni strani Mashable se je v tej socialni kategoriji prepoznal 26-letni v Brooklynu živeči pisatelj, ki nosi brke in vozi pixija. Do zdaj so ga klicali hipster, a ta oznaka ga je motila, ker je bila napačna.


Eden od razlogov, da so tovrstni ljudje želeli svojo oznako je verjetno tudi dejstvo, da so hipsterji postali prevladujoč trend in tržna niša, kjer so denar zavohale številne industrije, od modne, tehnološke do prehrambne. Yucciji so zdaj na svojem, razbremenjeni komercializacije, a verjetno bodo tudi za njimi že kmalu stale korporacije.

PREBERITE ŠE: Hipstory – legendarni svetovni voditelji kot hipsterji

Avtor prispevka na Mashable.com je med drugim navedel ”simptome” yuccija. Ti so lastništvo številnih izdaj romana Freedom Jonathana Franzena, tisoče Instagram sledilcev, a skoraj noben na Twitterju, udeležba na risarskih tečajih in oboževanje Seinfielda, čeprav se je nehal predvajati, ko so bili še najstniki. Internet je njihovo igrišče, za razliko od hipsterjev nimajo (vidnih) tetovaž in so odlični podjetniki. To pa ne pomeni, da imajo poštirkan videz ko japiji, prav tako ne služijo na račun delnic.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.