fbpx

Novi Audi Q7 – Mr. Big

Novi Audi Q7 - 2015 (Slovenska predstavitev)

Audi Q7 je vselej veljal za drugačnega, tako drugačnega, da je v prvi generaciji brez bistvenih sprememb zdržal praktično nespremenjen kar 10 let. Zaradi svoje impozantnosti je privlačil predvsem tiste, ki imajo radi veliko in tudi nekoliko drugačno. V drugi generaciji zopet izstopa. Tako po tehnologijah, kot obliki, ki je ravnoprav atipična, da zna ugajati marsikomu. A kar se tiče tehnike je prvi vtis več kot odličen in v skladu z audijevim sloganom - prednost v tehniki. Ter velikim skokom v prihodnost. To je mr. Big - novi Audi Q7.

Je že tako, da so si v Ingolstadu zadali narediti terensko vozilo, ki bo zmoglo krojiti sam vrh v razredu kjer trenutno kraljujejo BMW X5 in X6 ter Mercedes ML. Da bo dogajanje v tem segmentu še bolj pestro se v letošnjem letu napoveduje še Mercedesov GLE ter GLS. Volvo pa je ravnokar na ceste zapeljal prenovljeni Volvo XC90. Tudi zaradi vseh tržnih novosti si torej niso zadali lahkega dela z novim Q7 in tako niso sklepali kompromisov.

Novi Audi Q7 je po zunanjim merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti!
Novi Audi Q7 je po zunanjim merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti!

Novi Audi Q7 je pri zunanjih merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti. Je pa vsekakor v povprečju shujšal za 325 kilogramov, kar se mogoče ne sliši veliko, a je v tem razredu pravzaprav ogromno. Ta izguba teže se pozna tako pri vozni dinamiki, kot porabi. Vse skupaj resnično deluje lahkotno, še vedno ogromni Q7 pa se po občutkih pelje dosti bolj podobno kakšnemu dosti manjšemu vozilu. Deloma lahko to pripišemo tudi inovativne-mu sistemu obračanja vseh 4 koles hkrati ter stalnega 4 kolesen-ga pogona quattro in izjemnega vzmetenja in konfiguracije podvozja. To podvozje ima seveda zračno vzmetenje, ki ga je mogoče pred-nastavit v kar 7 režimov delovanja. Vse kot skupek, daje vozniku izjemne občutke o dogajanju z vozilom in je resnično v samem razrednem vrhu.

Q7 bo svoje potnike varoval z intuicijo ter razvajal z avtonomno vožnjo

Q7 je zakladnica tehnoloških inovacij ter pomagal vozniku. A kar je pomembno je, da jih je kar nekaj vključeno v serijsko deželno opremo samega vozila. Kar je pohvalno! Tako je v osnovni serijski sistem pre sense basic in city. To pomeni, da avtomobil sam zavira v primeru nevarnosti, pomaga vozniku pri izogibanju oviri s pomočjo pri sukanju volana v smer izogiba ter opozarja vozila, ki vozijo zadaj o možnosti naleta z hitrim prižiganjem smerokazov. Audi Q7 bo seveda znal parkirati sam, a to počne bolje, saj je ta sistem tokrat v posodobljeni in že tretji generaciji. V koloni pa bo s pomočjo radarjev vozil praktično sam z minimalno asistenco voznika.

Notranjost je sveža in zanimiva. Občutki zelo limuzinski!
Notranjost je sveža in zanimiva. Občutki zelo limuzinski!

O tehnoloških pomagalih in raznih varnostnih sistemih, bi lahko še razpredali. A se listi pomagal ter raznih dodatkov ni videti konca. Tu se zdi, da Audi zares korak pred konkurenco.

Prostora tudi za tretjo vrsto sedežev

Pri svojih 505 centimertih, ponuja novi Q7 tudi možnost doplačila tretje vrste sedežev in sicer za neskromnih 1.698 evrov, a vam bo ta poteza na nek način malček zmanjšala sicer ogromen prtljažni prostor, ki pri navadni različici znaša kar 890 litrov in se lahko poveča na 2.075 litrov s podiranjem druge vrste.

Kljub temu, da je nekoliko manjši ima ogromno rit. In to nam je všeč!
Kljub temu, da je nekoliko manjši ima ogromno rit. In to nam je všeč!

Dva motorja, kasneje priklopni hybrid

V tem razredu je filozofija jasna! V6 je edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro. To je osnova od katere pa lahko izbirate med bencinskim in dizelskim agregatom. Pri čemer je dizelski agregat v onovi precej cenejši in po vsej verjetnosti glede na maso vozila boljša ogljična izbira. Motorja sta torej 3.0 TDI z močjo 200kW (272 KM) ter 3.0 TFSI z močjo 245 kw (333 KM), ki oba od 0 do100km/h porebujeta pičlih 6.3 – oziroma 6.1 sekunde. Dizel naj bi po navedbah porabil le 5.7 litra na 100 prevoženih kilometrov in ima tako za 23 odstotkov manjšo porabo od predhodnika.

V nosu novega Audi Q7 je V6 edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro.
V nosu novega Audi Q7 je V6 edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro.

Novi Audi Q7 bi si vsekakor zaslužil še kakšno vrstico, a lahko misli strnemo v osnovne občutke. Audi je uspel priravit konkurenta v segmentu super #suv, ki vam bo postregel športno vozno dinamiko, ki ji ni para in tehnološkimi novotarijami za naslednje desetletje. Cene se začno pri 69.900 evrih ter ugodnih deželnih paketih. V osnovi bo založen zato se zdi, da primerjalno tudi v svojem segmentu cenovno ugoden. Letos 50, prihodnje leto pa 100 so prodajni cilji, ki verjamemo, da so dosegljivi. Saj je mr. Big zares zelo zanimiv in markanten predstavnik svojega razreda.

Dodatne Informacije

Več informacij:
audi.si 

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.