Polestar je derivat blagovne znamke Volvo, ki z njim želi tako kot ostale vrhunske znamke ponuditi več. Proizvodnja Polestarja 1 se bo začela sredi leta 2019, ko naj bi ga v roke že dobili prvi kupci. S tem pa se Švedi vračajo v igro prestižnih kupejev z “velikim” švedskim kupejem.
Vsi, ki smo ljubitelji avtomobilskega dizajna, se bomo iz avtomobilske zgodovine spomnili kakšnega švedskega kupeja, ki se je tako ali drugače zapisal v zvezde. Kot bomo tudi vedeli, da je bil Volvo Polestar nekoč oddelek Volva, ki se je ukvarjal z motošportom. A so vodilni pred kratkim sprejeli odločitev in podjetje popolnoma ločili od matičnega podjetja.
Polestar-1 je torej prvi produkt te strategije, ki sicer ponuja modificirano različico platforme, ki jo uporablja Volvo, a pri materialih stopi korak naprej. Tako je uporaba ogljikovih vlaken za prihranek teže prisotna praktično pri vsakem detajlu. Polestar 1 bo priključni hibrid, ki bo zmogel na cesto pognati 600 konjev (447 Kw) ter bo pod kolesi ustvarjal 1000 Nm navora. Svojo hibridno odličnost bo dokazoval z do 150 kilometrov “energijske” neodvisnosti.
Kupci bodo poleg tradicionalnega nakupa lahko “dobili” svoj Polestar tudi prek novega naročniškega modela. V tem naročniškem modelu bodo kupci plačevali mesečno najemnino, ki bi pokrivalo amortizacijo vozila, zavarovanje in vzdrževanje.
Polestar sicer ne bo poceni, saj se bo njegova cena začela pri 130.000 evrih. Za najbolje opremljeno različico pa bo treba odšteti vsaj 150.000 evrov. Podjetje Polestar že trdi, da ima prvih 6000 kupcev, saj naj bi bilo povpraševanje po modelu izjemno.
Več informacij:
polestar.com