Surova narava in luksuz nista ravno običajen par. A če imamo glamping, zakaj ne bi imeli to mešanico tudi v avtomobilizmu. Večina SUV-ov je po izgledu sicer robustnežev, vendar boste redko kdaj videli, da namesto na direktorsko parkirno mesto zavijejo z asfalta. Ko morajo pokazati moč, so tisti na anaboličnih steroidih in ne pravi mišičnjaki. No, novi Range Rover, ki je nastal v sodelovanju z Jaguarjem in orožarskim podjetjem Holland & Holland, je najboljše iz obeh svetov.
Lovci na luksuzne avtomobile in divjad pozor! Sezona lova je odprta. Najnovejši Range Rover je namreč najdražja mrcina, ki se je zapeljala iz tovarne Land Rover– kako ne, ko pa bazira na že tako distingviranem modelu Autobiography Black (tudi s podaljšano medosno razdaljo).
Gre za prestiž, tako ko govorimo o udobju, saj je notranjost opremljena s pravim usnjem– sedeži niso več sedeži, ampak fotelji- furniranim, ročno izdelanim lesom (francoski oreh- za vsak avto je padlo novo drevo), vgravirano kovino (npr. ročice za odpiranje vrat) in ker je pri nastanku poleg Jaguarjeve ekipe svoje ”strelivo” dodal tudi izdelovalec športih pušk Holland & Holland, zato v usnje odet kabinet/predal za hrambo oz. prevažanje pušk v prtljažniku ni presenečenje.
Po tehnični plati pa tako ali tako vemo, da je Land Rover sinonim za prestiž. Letno bodo izdelali vsega 40 primerkov (skupaj 120), kar bo glede na ceno, ki se bo gibala okoli 230 tisoč evrov, kar realna ”naklada”.
PREBERITE ŠE: BMW X1 20d xDrive – Suveren na urejenih cestah, kakor tudi izven njih
Čeprav najdemo precej podobnosti z modelom Autobiography Black- npr. prednja sedeža z 18-imi nastavitvami-, pa Holland & Hollanda prepoznamo že na daleč, saj ga od ”brata” ne ločijo samo detajli, kot so značke Holland & Holland na pragovih in zadaj, pač pa tudi edinstven odtenek, distinktivna temno zelena barva in 21-palčna platišča, ki se jim notri pridružuje 10,2-palčni zaslon na hrbtišču prednjih foteljev ter masaža in samodejna zložljivost zadnjih sedežev, če naštejemo samo nekatere. Poganja ga bodisi 4,4-litrski dizelski ali 5,0-litrski turbobencinski osemvaljnik in za katerikoli agregat se odločite, si upamo trditi, da z nakupom ne boste ustrelili mimo.
Več informacij:
www.landrover.si